Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VI Coupe

GM, 20 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 175KM 129kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 137 tys. km
Toyota Celica VI Coupe 2.0 i 16V 175KM 129kW 1993-1999 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Świetne autko do jazy na co dzień, nawet dla rosziny z 2 dzieci. Bagażnik porównywalny z średnim kompaktem, ale dzielone są składane i dzielone siedzenia. Piękna sylwetka i sportowe osiągi (8 sek do 100km) rekompensują niemałe koszty użytkowania. Ponadczasowy design gwarantuje satysfakcję na lata. Wzorowa niezawodność, godna polecenia dla każdego estety (unikać wiejskiego tuningu) jaki i amatora-sportowca. Niebite auta to ogromna rzadkość, ale warto zaryzykować.
Wrażenia
4,0
Silnik
mała elastyczność, silnik lubi wysokie obroty i dopiero wtedy idzie jak burza. Na niskich obrotach słabe przyśpieszenie ale umiarkowane spalanie. Przy 7000 obrotów wyprzedza i brzmi jak motocykl ;) Uwaga: na gazie nie jeździmy sportowo, bo można zatrzeć silniczek z powodu wysokich temepertur spalania LPG!
4,0
Skrzynia biegów
sporadycznie haczy jedynka i wsteczny, wersja GT na skrzynkę z krókimi i twardymi przełożeniami,
5,0
Układ jezdny
3ma się drogi jak przyklejona, niestety zimą trzeba zapomnieć o przyzwyczajeniach z lata - brak ESP i innych protez ;)
Komfort
3,0
Widoczność
przód i boki ok, tył umiarkowanie słabo
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet bez klimy da rade wytrzymanać latem, ale auto musi być jasne i z szyberdachem ;)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę ciasno, ale 4 osoby podróżują spokojnie nawet na dłuższych trasach. Oczywiście tylne siedzenia na max 170cm wzrostu Znakomite sportowe fotele przednie, latem nawet skóra nie klei się za bardzo do...
3,0
Wyciszenie
powyżej 100 głośno, ale do wytrzymania
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy w ASO baaardzo drogie, polecam zaufanych mechaników, którzy wstawiają oryginalne części lub dobre zamienniki
5,0
Stosunek jakość/cena
Polecam - za tą cenę nie ma lepszego wozu o sportowych aspiracjach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne awarii jak: silnik anteny, przerywacz kierunkowskazów
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterk wynikajacych z wad fabrycznych ; z uwagi na stan naszych dróg i twardość zawieszenia auto wymagają czestych remontów elementów zawieszenia tj. amortyzatory, drążki, tuleje, wahacze etc, co moze być bardzo kosztowe w ASO

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Celica VI Coupe