Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VI Coupe

pawelo , 11 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 116KM 85kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 161 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Celica VI Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW 1993-1999 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : rozkład momentu obrotowego oraz wygląd karoserii
5,0
Całokształt
cena/jakość/look super zestaw. mało jeździ tych aut więc sporo osób się ogląda. linia ponadczasowa. auto ma duszę poprostu. osobiście zakochany tym bardziej że mam fany pakiet zabudowy. (progi spojler klapa) wszystko orginał ładne alu i piękny samochód, nie jakieś agro, piękne od fabryki ;D szukałem go ponad rok i udałos ię, sporo jest bitych dlatego uwaga. osobiście szukał bym teraz w 2.0L 175km
Wrażenia
5,0
Silnik
Myślę że motor ten pozwala na dobrą opcje dla oszczędności i mocy. Moment obrotowy wspaniale rozłożony- 2.5 tys rpm i zmiana biegu. na 5 biegu pod górke od 2.2 tys rpm spokojnie się rozpędza. przy 3tys i 5 biegu ok 110 km/h. pomruk ładny, powyżej 4.5tys niezła pobudka się zaczyna(no i troszkę głosniej, poza tym ok). zrobiłem 20 tys żadnych problemów, od wymiany do wymiany ok 0,5l oleju łyknie, ale z tego co cztałem norma. dodatkowa chłodnica oleju jest przydatna na wysokie obroty w lecie. nie ma problemów z temp. zimą także. byłem ogromnym przeciwnikiem LPG, ale zaryzykowałem, sekwencja(ok 2,200 pln dałem), 100 km w cyklu mieszanym robię za 26-28 zł (2.65zł/l LPG)także myślę że na studenckie auto to całkiem miło. Wymiany filtrów rozrządu nie drogie nawet.
4,0
Skrzynia biegów
na zimnym ciężej 1 wchodzi, ale w \"sportowym\" aucie norma. dobrze współpracuje z silnikiem.
5,0
Układ jezdny
motory 2.5L na prostej może i prowadzą, ale wystarczy czekać na zakręty. super się trzyma, nie raz wyratowała mi d**sko ;) troche twarde ale coś za coś, na zimowym profilu 65, 15 cali komfort rośnie o wiele. po 20 tys km nic nie robiłem, no klocki tylko, nie za drogie. Hamulce miło zatrzymują, co się przydaje. bardzo dobry ręczny. może na parkingach nie zbyt zwrotna, ale 30s więcej na parkowanie nie przeszkadza.
Komfort
3,0
Widoczność
jak dla mnie ok, na boki ideał a do tyłu to i tak na lusterkach latam więc nie przeszkadza mi
4,0
Ergonomia
wszystko intuicyjnie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szału nie ma przy 5 osobach i zimie, troszkę dłużej czeka się na odparowanie, ale stosunkowo male wnętrze
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód ok mam 187cm wzrostu i nie mam problemu, tył tylko krótkie trasy do 30 min póxniej denerwuje . bagażnik, wysoki próg załadunkowy, ale pojemny i składane siedzenia
3,0
Wyciszenie
szału nie ma, ale to nie limuzyna. do 80 km/h i 3tys rpm w porządku. szyby bez ramek nie przepuszczają powietrza, tylko ich na mrozie nie otwierać!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tyle razu mnie zaskoczyło na \"CPN\" :P pozytywnie oczywiście, nie bać się LPG, dla mnie oszczędność to żadna ujma,
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zawiodła

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VI Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,5
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Celica VI Coupe