Piękny samochód z charakterem. Ponadczasowa linia nadwozia. Chyba jednak troszkę przereklamowany. Ma swoje wady i zalety.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na auto sportowe zbyt słaby. To owca w wilczej skórze. Polecam zdecydowanie 2.0 GT. Jest jedna poważna wada. Celica bierze olej. Jest to powszechna przypadłość silnika 7a-fe. Dla mnie na dłuższą metę jest to nie do przyjęcia.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Samochód świetnie się prowadzi. W szybkich zakrętach jak przyklejony, ale nie ma nic za darmo. Zawieszenie jest twarde i na niskoprofilowych oponach komfort podróżowania bardzo spada. Ale jest to auto sportowe a nie limuzyna.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu OK. Z tyłu trochę gorzej.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu siedzi się b. wygodnie. Z tyłu osoby wyższe będą stukać głową o podsufitkę. Ale tym samochodem się jeździ a nie wozi. To nie taksówka.
3,0
Wyciszenie
Wielu narzeka że przy wysokich obrotach silnika w środku jest głośno. W sportowym aucie tak chyba powinno być.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie znajdziesz bardziej rasowego auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód nigdy nie zawiódł mnie nigdy w trasie. Trzeba jednak podróżować z butelką oleju. Przy wysokich obrotach potrafi wydoić olej do zera. Nie jest to przypadłość wyłącznie mojego egzemplarza, a raczej większości.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]