Inne
: Komfort! Dynamiczny silnik! Niskie zuzycie paliwa! Caloksztalt auta.
5,0
Całokształt
Jezeli chcesz miec dobre, wygodne i oryginalne auto, polecam! Komfort jazdy, niskie zuzycie paliwa, niezawodnosc przekonuje mnie do tego, aby polecic to auto kazdemu. No i ta linia nadwozia... zakochasz sie od pierwszego wejrzenia;) Czesci wbrew pozorom nie sa tragicznie drogie, sa porownywalne z autami niemieckimi. Tylko, ze nic sie tu nie psuje;)
Wrażenia
5,0
Silnik
wbrew pozorom 115 konikow wystarcza, zeby poszalec po naszych pieknych drogach. Dzynamiczna jednostka, ale dopiero powyzej 4-5 tys obrotow, ponizej zachowuje sie jak zwykly "kompakt". no ale jest to silnik wysokoobrotowy, wiec mozna smialo krecic powyzej 6 tys:) Wtedy zachowuje sie, jakby posiadal turbo!!!
4,0
Skrzynia biegów
Troche trzeci bieg ciezko wchodzi (lubi zazgrzytac, gdy jest za szybko wrzucany) , ogolnie skrzynia bez zarzutow. Dlugie przelozenia, dobrze dobrane do dynamicznego przyspieszania.
5,0
Układ jezdny
Wszystko pierwsza klasa. Kieruje sie pewnie i czuje sie to auto na ostrych zakretach. Kazdy z moich znajomych byl zaskoczony komfortem prowadzenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Dluga maska wymaga przyzwyczajenia;) Ogolnie widocznosc dobra, ale wykonywanie skomplikowanych manewrow na parkingu wymaga juz wyczucia auta. W lusterkach bocznych widac tylko gruby tylek mojej celinki;)
5,0
Ergonomia
Nigdy nie jechalem tak wygodnym autem coupe, a wieloma juz jezdzilem. Naprawde wygodnie mozna sie usadowic, wszystko jest pod reka. Az sie nie chce wysiadac! Jezdzilem sporo w dluzsze trasy i jak dla mnie rewelacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen. Wczesniej mialem golfa 3 i jak wlaczalem ogrzewanie przedniej szyby, to parowaly mi boczne. Tutaj nie ma tego problemu, nawiew na boczne szyby dziala caly czas, bez wgledy na wybrana opcje na panelu. Nie posiadam klimatyzacji, za to ogrzewanie spisiuje sie wysmienicie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu siedzi sie bardzo wygodnie. Jest sporo miejsca i czuje sie, ze sie siedzi za sterami auta coupe, po odpowiednim wyregulowaniu kierownicy. Trzeba sie tylko przyzwyczaic , ze siada sie bardzo nisko. Z tylu jest dosyc wygodnie, ale dla osob do 170cm wzrostu, ze wzgledu na nisko schodzacy dach. Ale jest lepiej niz w tigrze mojego kolegi;)
4,0
Wyciszenie
Przy wiekszych predkosciach slychac juz gwizd wiatru przy szyberdachu, troche slychac na uszczelkach szyby drzwi. Ale nie jest to specjalnie uciazliwe. Na niskich obrotach silnik i wydech jest nieslyszalny, jak sie juz troche kreci do kabiny dochodzi przyjemny dla ucha warkot;) Ogolnie nie jest cicho, ale dzwieki ktore slychac nie przeszkadzaja w jezdzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony, spodziewalem sie wiekszego zuzycia. Jezdzac do 3-4 tys obrotow w trybie mieszanym nie spali mi wiecej niz 8litrow. Na trasie, jadac ekonomicznie do 120-140km/h mozna zejsc do 7 litrow!!! Na miescie wychodzilo mi cos kolo 9. No a jak sie kreci na wysokie obroty... Wtedy nie liczylem i nie chce wiedziec;) Ale cos ponad 10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ta kase nie kupilbym lepszego auta. Rocznikowo moze straszy, ale jakosc wykonania i niezawodnosc to rekompensuje. Myslalem nad innymi autami coupe, ale porownujac teraz je do celiki, wypadaja blado.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam dopiero ok. pol roku i jak na razie (odpukac) nic sie nie zepsulo. Wymienilem jedynie laczniki stabilizatora z tylu (80zl komplet) bo stukaly, jak kupilem. Zrobilem juz 20tys km. Jak na auto z 94 roku, nie narzekam! Mam lekka korozje na dolnej krawedzi drzwi, poza tym zero rdzy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]