Rozsypał się ręczny (ale to winna poprzedniego użytkownika debila który myślałe że ręczny służy do zakręcania !!!)
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest klasa sama w sobie, dzwięk za który można zrobić wiele - dziś już takich nie robią.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie bomba. na 3 od 30 - 160.
U mnie na gazie nie odcina zapłonu :)
sama rączka zmiany biegów mogła by być krótsza. na każdym biegu ogień. Trochę szkoda że nie mam turbo:(
trzeba go kręcić powyżej 3K ale za to jak się kręci!!!!
5,0
Układ jezdny
Miałem już trochę samochodów, i niech sie te wszystkie elektroniczne cacka schowają - to co daje celina analogowo to jest odlot. Auto wchodzi w zaktęty rewelacyjnie, trzyma się drogi jak na szynach. bardzo precyzyjny układ kierowniczy cały czas czyjesz samochód - dla mnie rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu trochę gorzęj do przodu to oczywiście rewelacja szyba jak w autobusie. Jak to w spotrowym samochodzie siedzi się bardzo nisko i dla kogoś nie przyzwyczajonego może to być stresujące że nie widzi końca maski ( zawsze można dźwignąć światła:)) do tyły bardzo słabo szczególnie przycofaniu ( polecam czujnik cofania) lusterka też małe.
W nocy bardzo oślepiają nas samochody!!!
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć - wszystko tam dzie ma być to jeżeli chodzi o wnętrze na zewnątrz sam styl i klasyka :)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja nie ma klimy i jak ją kręcę to jest naprawde ciepło i szyberdach nie pomaga.
W zimę grzeje jak szalona ale mi parują trochę szyby, Pewnie byłoby lepiej gdybym powymieniał filtry przy szybie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu celina nie ma sobie równych!!!
miejsca tyle co w limuzynie!!!
jak na spotrowy samochód to i z tylu (podobno ) dużo miejsca!
3,0
Wyciszenie
To słaby punkt mojej celiny ale to wina też wugaru poprzedni właściciel myślał głośniej to lepiej ( muwię mu że nie miał racji!!!) powużej 160 to już mogę wyłączyć radio no chyba że chce słuchac bardzo głośno. W nowości pewnie było z wyciszeniem dużo lepiej teraz to maty popękane no i ten wydech :(
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskoczyłem się miło.
Kiedyś udało mi się spalić około 8,5 litra benzyny na trasie ale jechałem poniżej 130 to było raz :)
Ogółem nie mam lekkiej nogi a spala około 12-14 l gazu wg mnie to rewelacja przy takich osiągach i masie prędkość max jaką jechałem 235 km/h to nie poto żeby się chwalić tylko żeby pokazać ekonomiczność.
Najważniejsze to kupic nie bity model (bardzo mało takich) jak się źle trafi to się popłynie z kasą że aż boli ASO to ceny zaporowe!!! I obsługa w serwisie tragedia połowa z nich nie wie jak się je taki samochód więc jak ktoś mie ma dobrego swojego mechanika ( ja mam z klubu celica) to może być ciężko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak się trafi dobry model ( na 99% nie w Polsce ) to marzenie zrealizowane za grosze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak jak mówiłem - ok jeżeli nie kupi się szrota!!!
Jak się kupi wyklepany przystanek autobusowy to żal mi tego kogoś (biada z elektryką. Zresztą jeżdzą takie modele że z celiką mają tylko znaczek wspólny. Kupować tylko sprawdzone modele ( wydac kilka stów na testy ale to oszczędzi tysiące potem!!!)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poszła mi zakrętka na chłodnicy koszt 50 zł i czujnik płynu hamulcowego
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 156KM 115kW
[l/100km]