Silnik
: Nie do zajechania bez remontu wytrzyma cos w granicach 500 000 kilometrow
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza nadwozia-progi
Układ elektryczny
: troche kabli do wymiany
Inne
: drobne wycieki oleju najprawdopodobniej z pompy wspomagania
5,0
Całokształt
NIEZNISZCZALNE Auto, genialne i proste jak na \"japonca\"
Wzialem sie za jego remont i juz raczej nigdy juz go nie oddam.
Silnik mimo przebiegu i wieku jest niesamowicie dynamiczny bardzo dobrze wchodzi na obroty zawsze odpala posiada bardzo zywotne czesci.
Po ogledzinach przed remontem zauwazylem ze auto juz bardzo duzo przeszlo w swoim zyciu bylo wiele razy bite ale delikatnie (podluznice i rama nie ruszone a wiec jest dobrze) jest tylko sporo szpachli na karoserii ale to nie problem.
Oprocz tego auto jest swietne olbrzymi bagaznik troche rekompensuje brak miejsca dla pasazerow ale kto kupuje sportowe auto dla wozenia ludzi.
Auto polecam dla osob w mom wieku (20 latkow) czyli osob mlodych
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na moje oko auto dosc ekonomiczne jak na duzy wysokoobrotowy silnik.
Na gazie nie za dobrze chodzi byc moze dlatego ze to nie sekwencja ale i ak sie lepiej oplaca niz na bezynie.
I napisze tu pare slow o LPG instalacja jest niegrozna dla silnika w kazdym samochodzie ale moze byc grozna dla somochodu (np. Uklad wydechowy szybko rdzewnieje) ale sam silnk bedzie chodzi na spirytusie, gazie czy benzynie tak samo
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 156KM 115kW
[l/100km]