2.0 GTi 16v czyli 3SGE - Proporcjonalny stosunek pojemności pojemności do mocy i mocy do spalania. Nie zawodny i pięknie mruczy. Małym minusem jest branie oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Majstersztyk. Zawieszenie nie do zajechania, pięknie trzyma się drogi i idealnie tłumi nasze polskie dziury..
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko dobrze bo jedynym minusem jest mała widoczność z tylnej szybki..
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka i na widoku. Deska rozdzielcza i wykończenie maja bardzo wysoki poziom i biją na głowę nie jedno nowe auto a weźmy pod uwagę ze jest to auto z lat 90.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato nie za gorąco, zawsze nawiew wygeneruje trochę zimnego powietrza. W zimę nagrzewa się po 3 minutach. Nie ma żadnego problemu z odmrażaniem szyb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu fakt mało miejsca. Z przodu wręcz jest idealnie. Bagażnik jak na sportowe auto ogromny. Trochę mało miejsca na głowę przy wzroście powyżej 195 cm ale zawsze można otworzyć szyber dach.
5,0
Wyciszenie
Po zamknięciu drzwi słychać tylko własne myśli.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie sekwencyjnym spalanie w trasie to ok 8 l gazu w mieście maksymalnie 14 średnio około 10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena bardzo proporcjonalna do jakości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co do nie zawodności napisze tylko jedno TOYOTA mówi samo za siebie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co do nie zawodności napisze tylko jedno TOYOTA mówi samo za siebie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 156KM 115kW
[l/100km]