Silnik
: Silnik jest naprawde potężny jak na 2.0 benzynke 150-180KM to larytas i do tego bardzo elastyczna skrzynia biegów.
5,0
Całokształt
Nie widziałem i nie jechałem piękniejszym samochodem. Nawet Ferrari czy Lamborghini może się schować. Prowadzenie 10/10, wygląd 10/10, dźwięk cudownego silnika 20/10.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje naprawdę doskonale, nie do zdarcia. Niestety nadrabia to spalaniem, ale kto by na to patrzył jeśli jak wiadomo to cudeńko jest na pokaz.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo elastyczne, na trójce można jechać 40km/h nie tracąc przy tym mocy a po przydepnięciu prędkość dochodzi nawet do 160km/h. Po zmianie na czwarty bieg można ją docisnąć do 240km/h. Piątki rzadko używam ponieważ nie ma takiej potrzeby.
5,0
Układ jezdny
Manewrowanie tym samochodem to prawdziwa przyjemność. Przy jeździe z dużą prędkością spokojnie można go utrzymać jedną ręka (druga na skrzyni biegów, polecam).
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra, jedynie przy cofaniu czasami przydałaby się asysta osoby trzeciej.
5,0
Ergonomia
Autko bardzo niskie więc jako kierowca preferuje jazdę \"leżąc\". Wszystko jest pod ręką a wspomaganie i moc tylko umilają jazdę. Jako kierowca naprawdę można poczuć że samochód jest \"żyletką\" wśród swojej klasy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód ma bardzo dobrą wentylacje. Nadmuch na tylną oraz przednią szybę. Zimą szybko się nagrzewa (brak tylko podgrzewanych siedzeń, ale to zawsze można domontować).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu mają bardzo wygodną jazdę, po samej wielkości auta można zobaczyć że nie ma tam za dużo miejsca a jeśli chodzi o tylne siedzenia to jak dla mnie mogłoby ich nie być (strasznie ciasno na tylnych siedzeniach).
4,0
Wyciszenie
Wszytko ładnie pięknie gdyby nie ten \"RYK\" silnika (ale za to kocham Celice). Można spokojnie porozmawiać w środku ale najlepiej opuścić szyby i zapuścić jakąś fajną muzyczkę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę jakiego to auto ma "kopa" to jest bardzo przyzwoicie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taki samochód z takimi parametrami i charakterem innej parki zapłaciłoby się krocie. Toyota się postarała wydając Celice V. Za takie \"śmieszne\" pieniądze kupując taki samochód na pewno się nie zawiedziesz!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo że to tylko maszyna i prędzej czy później coś się zepsuje. Osobiście nie miałem jeszcze okazji (po 2 latach) wymieniać nic w samochodzie (poza olejem i żarówkami;).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Osobiście nie miałem \"przyjemności\" doświadczyć żadnej poważnej usterki poza wymianą silnika (za bardzo poszalałem w Niemczech na autobanie) ale koszt nowego silnika + wymiana wyniosła mnie jedynie 2.500zł. (Silnik z Celiki VI 2.0 16v 170KM).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 156KM 115kW
[l/100km]