świetny samochód. Już wiem, że nie bedzie to moja ostatnia celica. W tym samochodzie czuć poprostu ducha sportowej motoryzacji! Nie jest to kolejne pseudo sportowe autko typu calibra czy civic coupe ;) (bez urazy dla właścicieli tych marek) . Każdy egzemplarz jest wyjątkowy. No i ten szacunek jakim darza się własciciele celinek. To trzeba przezyc samemu :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Wyjątkowo elastyczny silnik!! doskonała kultura pracy silnika. Rewelacja :) juz przy tej pojemosci czuc adrenalinke przy wciskaniu gazu w podłoge.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia... biegi wchodzą bardzo dobrze. Czy mozna chciec wiecej?? w życiu nie zamienilbym na automat ;)
3,0
Układ jezdny
sztywna jak na samochod o sportowych aspiracjach przystało. Dodatkowo przy moim ogumieniu (215przod i 245tyl) mocno odczówalne sa nierownosci na drodze.
Komfort
3,0
Widoczność
przód idealnie. po bokach nie najgorzej. Tył porażka :( przez ten podniesiony kuper nic nie widac ( a ja mam wersje bez spoilera!!) za to w lusterkach jest świetnie:)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy pracuja bardzo dobrze i wydajnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu siedzisz jak król z tyłu rowniez nie jest tak zle jakby sie moglo wydawac w tej klasie samochodow ;)
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie moje opony o astronomicznych wymiarach ;) słychać byłoby jedynie rasowy pomrók silnika. Dla mnie gratki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiadomo autko sportowe to i saplic umie. Jednak przy spokojnej jezdzie (90km/h i 2500 obr/min)
Moj na 29litrach przejechal ponad 430km w trasie!!! w mieście jest juz troszke gorzej
5,0
Stosunek jakość/cena
za tą cene nie znajdziesz lepszego!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
już w pierwszy dzień po sprowadzeniu (jestem 4 właścicielem) nawalił rozrusznik :( ale zrobiłem i teraz chodzi jak tralala ;)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie bylo - odpukac :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]