liczy się jednak całość, wiem ze ma tylko te sto parę koni, ale jednak to celica- niebieski i niebiański samochód, solidny i bezpieczny w zderzeniach, hamulce słabe to prawda ale przy wymianie tarcz lepiej wymienic je na nawiercane, no i na konie zawieszenie na gazowych amorkach KYB lepiej się prowadzi i nie tak się przechyla
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na 1,6 idealne
4,0
Skrzynia biegów
nie zawsze jest ok z wrzucaniem biegów, jest mała wada w tych skrzyniach miedzy dwoma wodzikami na zewnątrz skrzyni jest ostka która często się wyrabia jedynym ratunkiem jest zrobienie drugiej z noża tokarskiego
4,0
Układ jezdny
jest przewidywalny ale nie zawsze, jest pod sterowna ale na nawierzchniach nie utwardzonych przy większych prędkościach pojawia się nadsterowność, ja już raz zaparkowałem w rowie tylem do kierunku jazdy przy 70km/h i co? lusterko tylko odpadło
Komfort
4,0
Widoczność
żeby nie otwierane lampy to manewrowanie byłoby z deka trudne
3,0
Ergonomia
niestety plastiki trzeszczą jeżeli ktoś w przeszliście na sile rozbierał ale dają się łatwo naprawić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jest za dobre, ale już co do schładzania to murze zamontować klimę, bo latem mocno się nagrzewa w środku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasażera jest ok, ale jak już jeszcze dojdą dwie osoby na tył jest ciasne, wyjście zamontować spore kubełki z przodu pojawia się dodatkowe 8 cm dla pomaszerować z tyłu
4,0
Wyciszenie
w końcu to trochę sportowy samochód musi być trochę głośny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dla mnie doskonale,
5,0
Stosunek jakość/cena
kopiłem ją za 3000 zł trzy lata temu włożyłem 6tys. zł i powiem tylko jedno nie wiem czy jakiś inny samochód dwudziestu letni by wytrzymał mego użytkowania
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na dwadzieścia lat to muszę tylko powymieniać z 14 żarówek w desce rozdzielczej no i linkę od licznika
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na niezawodność jest dobrze, ale trzeba wiedzieć o jednym jeżeli silnik był przegrzany to na bank strzeli uszczelka pod głowicą, i nie wystarczy tylko splantować głowice trzeba tez wieść do równania nie blok, a przy okazji sprawdzić jak wyglądają tłoki, cylindry (czy nie ma skaz, pęknięć, i czy nie mają już \"jajka\", luz na pierścieniach, kolej na wada to czujnik od wentylatora chyba najlepszym wyjściem jest manualny przełącznik
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 105KM 77kW
[l/100km]