silnik wysokoobrotowy, jak nie wkrecisz to nie jedziesz. Od 4.5 tys obrotóz zaczyna ciągnąc do 6.5 (ale nie boli go to bo jest do tego przewidziany). Przy normalnej jździe wystarczy krecić do 3tys. Osiagi wystarczajace do normalnej jazdy
5,0
Skrzynia biegów
dobrze dobrana skrzynia do charakterystyki silnika, przebiegu momentu obrotowego. W trasie pomimo wysoko ułozonego momentu obrotowego daje rade
5,0
Układ jezdny
super sie prowadzi. Kierownica słuzy do wyznaczania kierunku w którym ma jechac a nie do utrzymywania na drodze. Duzy komfort resorowania, ładne tłumienie nierównosci
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki wystarczajaca jak dla mnie. Do tyłu troche ziezej przez gigantyczny kufer, nie widac byłoby gdzie konczy sie bagaznik (sedan) gdyby nie spoilerek
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie powinno byc, bez szukania i pod reka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez problemu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Gigant !!! jak na ta klase. Duzo miejsca we wszystkich kierunkach w tym na głowe. wypada lepiej znacznie lepiej pod tym wzgledem niz mazda 626 94´ brata
4,0
Wyciszenie
nieźle wyciszony jak na nauto z tamtych lat
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie zuzycie benzyny jak na taka wiuelka landare. Mniejsze, lzejsze, auta oo nowoczesniejszych silnikam moga sie chowac!!!!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
tez dałbym 4.5 ale nie ma i daje 5, a jak patrzena VW z tego samego rocznika z tymi przebiegami to mi sie na wymioty zbiera
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lider wsród aut :) nic naprawde nic. a sorry ostatnio wymieniłem gumy stabilizatora tylnie za 7.5 zł za sztuke. Jeszcze fabryczne były
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy!!!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 107KM 79kW
[l/100km]