W obecnej chwili bardzo tani samochód jak na komfort który posiada.
Jednostka 1.8 jest najbardziej oszczędnym motorem w Carinie a zarazem wystarczającą mocowo.
Wrażenia
5,0
Silnik
przyjemne mruczenie podobne do 6-cylindrowej jednostki
4,0
Skrzynia biegów
niekiedy trudności z wstecznym
4,0
Układ jezdny
przenoszone są drgania na uklad kierowniczy, na szczęście słabo
Komfort
5,0
Widoczność
z przodu doskonała a z tyłu tak jah w każdej przyzwoitej limuzynie
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik omtymalną temperaturę uzyskuje już po 2 km
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
niewiele śię różni od Camry, jedynie może troszeczkę węższa
5,0
Wyciszenie
poza delikatnymi odgłosami z przodu na dużych wertepach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,2 litra przy ok. 100 km/h, 8 litrów po mieście a w przypadku częstego odpalania o 10% więcej z uwagi na ssanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Carina V Sedan 1.8 i 16V 107KM 79kW 1993-1998