Karoseria
: DRZWI, DRZWI OD SPODU ZACZYNAJA BARDZO SZYBKO RDZEWIEC
Układ hamulcowy
: WYŻEJ OPISAŁEM
5,0
Całokształt
BARDZO WYGODNE I PRZESTRONNE AUTKO, NIC NIE STUKA I NIE PUKA WEWNĄTRZ, A PRZYPOMINA JEST TO PONAD 12 LETNI SAMOCHÓD. BARDZO WYGODNE FOTELE
Wrażenia
5,0
Silnik
NA ZIMNO TROCHĘ GŁOŚNY, ALE TO DIESEL, JEDNAK PO ROZGRZANIU CHODZI JAK BENZYNA, MÓGŁBY BYĆ TROCHĘ MOCNIEJSZY
5,0
Skrzynia biegów
BEZ ZARZUTÓW WSZYSTKIE BIEGI WCHODZA BEZ PROBLEMÓW
5,0
Układ jezdny
NA NASZE DROGI CHYBA LEPSZEGO NIE ZNAJDZIEMY, NIE ZA MIEKKIE NIE ZA TWARDE
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W ZIMĘ JESZCZE NIE TESTOWAŁEM ALE W CHŁODNE RANKI JUŻ PO KILKU MINUTACH JEST BARDZO CIEPLO
ZDECYDOWANIE ZA GŁOŚNO DZIAŁA DMUCHAWA NA WYŻSZYCH OBROTACH JAK NA TĄ KLASĄ AUTA
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO DUŻY I WYGODNY SAMOCHOD
4,0
Wyciszenie
DO 110, 120 JEST SUUUUPER JAK BENZYNA. POWYŻEJ DAJE ZANĆ O SOBIE SILNIK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ŚREDNIO W MIEŚCIE WYSZDŁ 6,5
MAM NADZIEJĘ ŻE W TRASIE PONIŻEJ 6 ZEJDĘ JESZCZE NIE MIERZYŁEM
4,0
Stosunek jakość/cena
TRZYMAJĄ SIĘ CENY ALE TO DZIĘKI SWOJEJ NIEZAWODNOŚCI (CO MAM NADZIEJĘ ZE SIĘ NIE ZAWIODĘ, JAK NARAZIE JEST WSZYSTKO OK)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK KUPIŁEM TO MUSIAŁEM WYMIENIĆ
KOCKI I TARCZE OK 350 KOMPLET(PODCZAS HAMOWANIA DRŻAŁA KIEROWNICA I PULSOWAŁ PEDAŁ HAMULCA - BARDZO DENERWUJE) O TYM WIEDZIAŁEM
CZUJNIK POZIOMU PALIWA TZW "PŁYWAK" (BRAK ZAMIENNIKÓW SERWIS 350ZŁ, NA ALLEGRO UŻYWANY 75ZŁ)
1 TULEJKA I ŁĄCZNIK STABILIZATORA
SPALILY SIĘ ŻARÓWKI OD PODŚWIETLENIA NIEKTÓRYCH PRZEŁĄCZNIKÓW
POWOLI WYSIADA POMPKA OD SPRYSKIWACZY ICHYBA TYLE
MOIM ZDANIEM NIE TAK DUŻO JAK NA TEN WIEK, TYM BARDZIEJ ŻE O HAMULCACH WIEDZIAŁEM I TO BYŁA NAPOWAŻNIEJSZA USTERKA, Z KTÓRA DE FACTONA UPARTEGO MOŻNA BYŁO JEŹDZIĆ
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Carina V Hatchback 2.0 TD 83KM 61kW 1996-1998