polecam każdemu, kto chce mieć komforotowe i niezawodne auto, ale do szybszej jazdy się nie nadaje - zbyt miękkie zawieszenie. idealne dla rodziny.
Wrażenia
5,0
Silnik
cichutki, mocny ale do dynamicznej jazdy potrzebuje wysokich obrotów (wkręca się momentalnie), co jednak raczej nie pasuje do miękko zestrojonego zawieszenia, elastyczność dobra, ale lepiej zredukować do 4 przy wyprzedzaniu tirów - idzie jak rakieta.
4,0
Skrzynia biegów
ogólnie bdb tylko czasem jest kłopot z wrzuceniem jedynki
4,0
Układ jezdny
komfortowy, autko płynie, ale nie nadaje się do szybkich łuków - mocno się przechyla. obciążone mocno "siada".
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu OK, to tylu kiepsko - wysoki tył
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja b.dobra, ogrzewanie w zimie troszkę powolne, ale jak się rozhula to jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic dodać nic ująć - super rozplanowane wnętrze, fotele bardzo wygodne, podłokietnik na wysokości dokładnie takiej jak trzeba, wszystkie przełączniki w zasięgu ręki kierowcy, żadnej ciasnoty z tyłu nawet wysocy mają wystarczająco miejsca na nogi i glowę
5,0
Wyciszenie
przy 170 można spokojnie rozmawiać, po rozruchu silnika jakby nie było
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moja trasa to 80% miasto i korki, więc 2000 musi swoje wyżłopać, średnie spalanie całokształt to 11,9
4,0
Stosunek jakość/cena
nie jest tani, ale to dobry wybór - poza tym toyoty trzymają wysokie ceny, relatywnie łatwo znaleźć nabywcę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak klaksonu (usterkę ponoć spowodował złodziej który próbował ukraść jak była młoda - ja już z tym kupiłem, ale koszt naprawy mnie odstraszył (prawie 1000 w ASO taki mały element w kole kierownicy, a zamienników brak); pękł drucik od podnośnika szyb przy zawiasach w drzwiach; na wertepach włączają się czasem przeciwmgielne tylne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie działo, kompletnie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
[l/100km]