Moja Carina 2.0 l z roku 1997 po 103.000 jest niezawodna. Tylne firmowe amortyzatory wymionione po 67 tys - duza roznica w tlumieniu. Wymienilam na gazowe japonskie w bylym quick fit-cie i maja 75% tlumienia - jak nowki. Przod 55% - oryginalne. Troche za miekkie zawieszenie, szczegolnie uciazliwe przy wiekszych predkosciach ok. 150 km/h - brak pewnosci prowadzenia. Niedawno wymiana paska rozrzadu zgodnie z zaleceniem iz po 100.000 km. Wymiana akumulatora po 5 latach ale tak profilaktycznie, stary byl jeszcze ok. Oleju nie bierze, najczesciej wymieniam na lotos synt. Denerwuje kiepska jakosc plastiku na desce rozdzielczej - nie trzeszczy ale nieprzyjemny w dotyku. Tapicerka welurowa - brak sladow zurzycia. Ogolnie mozna polecic ale wlasciwosci jezdne slabe, szczegolnie dla tego silnika i mozliwej predkosci do osiagniecia 200km/h.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Carina V Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW 1993-1998