może nie doskonały bo ma przecież 9 i pół roku ale bardzo dobry
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny silnik 2,0, na II biegu do 120 km/h potem odciecie zapłonu
5,0
Skrzynia biegów
idealna, cicha
4,0
Układ jezdny
za miękkie i "delikatne" zawieszenie, jak na polskie drogi, co około 60 tys km do wymiany łączniki stabilizatorów przód i tył oraz gumowa poduszka stabilizatora tył
Komfort
4,0
Widoczność
nisko lusterko wsteczne w kabinie zasłania przednią szybe
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, wygodne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydolna ale nie fantastyczna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super, siedzenie w fotelu kierowcy zaczyna męczyć dopiero po około 8 godzinach jazdy non stop
3,0
Wyciszenie
carinki są głośne w srodku - wyciszenie słabe - słychać zbyt głośno silnik, koła - warto kupić ciche opony, oraz szumy powietrza - może wolniej jeździć? ale to jedna z nielicznych wad cariny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2 litry benzyna pali OK - miasto 10-12, mieszany 8-10, trasa 6,5-8
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość - cena - doskonała, jezeli szukasz czegoś w tej klasie i w tych rocznikach Carina nie ma konkurencji - POLECAM, moja jest kupiona w polsce jestem drugim właścicielem, serwisowana w TOYOCIE cały czas - a części i robocizna są naprawdę tanie dla samochodów które nie mają już obowiązku serwisowania sam sprawdź !!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżdzę 4 lata przejechałem 50 tys km tylko wymiana łączników stabilizatorów przód i tył po jednej stronie oraz gumowej poduszki stabilizatora tył - pukały, poza tym awarii nie było
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zawiodła mnie nigdy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 126KM 93kW
[l/100km]