Momentami wydaje się ospała, ale można ją przeciągnąć na obrotach i robi się elegancko. Bieg V jest elastyczny i nie trzeba redukować. Max 200 km/h budzi respekt na trasie wśród tych maleństw z większymi motorkami które tak często lubią się ścigać po mieście. Nawet jak silniki pozwoliłyby im na większe prędkości to cała reszta się trzęsie. W toyotce tego problemu nie ma. masa przy 200 przykleja się do asfaltu i o trzęsieniu nie ma mowy.
5,0
Skrzynia biegów
ok
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie ok
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja mam klimę więc jest ok. Słyszałem, że bez niej układ może być zbyt mało wydajny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest super. Wygoda...
4,0
Wyciszenie
Wysokie obroty kosztują ... Dlatego obniżka oceny, ale nie znaczy że jest głośno - po prostu jeździłem cichszymi autami tej klasy np Renaut Laguna, ale nie miała wysokoobrotowej 16 zaworówki i jak to francuż psuła się na potęgę.....
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednio 7,5/100. Przy tej masie bomba.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu trzeba zaznaczyć, że auto dobiera się do możliwości finansowych. To auto używane nie jest drogie w zakupie (cena jest często nieporównywalna z zazwyczaj przereklamowanymi markami niemieckimi) dostępność części jest dobra, koszty utrzymania przy założeniu że toyotka używana była odpowiednio i serwisowana są naprawde do ztrawienia, a sylwetka nie rzuca się chętnym na cudzą własność w oczy...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Regularnie filtry, oleje (cały czas 5w50 mobil), akumulator po 7 latach, 2x łączniki stabilizatorów. Brak wycieków, faktycznie narazie niezawodność doskonała.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
[l/100km]