Napiszę tylko tyle: nie oddam mojej Carinki nawet za Mercedesa; to jest samochód z klasą i duszą. Jesli chodzi o kłopoty to musiałem wymienić pompkę wspomagania, ale to z winy poprzedniego właściciela, który serwisował w ASO, po czym raz chciał zaoszczędzić i dał naprawić samochód pseudo-fachowcom.
Wrażenia
4,0
Silnik
dobrze dobrane przełożenia;
4,0
Skrzynia biegów
czasem biegi "wskakują" z oporem
4,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi, miałem trochę kłopotów z ukł. kierowniczym-poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić na mechaniku...do teraz kierownica chodzi lekko, ale z trudem wraca do pozycji neutralnej
Komfort
4,0
Widoczność
jak na tej wielkości samochód jest w porządku
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu; klasycznie, solidnie, bez zbędnych udziwnień jak w nowych samochodach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja idealna, trochę gorzej z ogrzewaniem; długo się nagrzewa zimą
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
już to ktoś kiedyś powiedział na tym forum...jesli chodzi o przestrzeń - stodoła (i to taka duża)
4,0
Wyciszenie
nie jest idealnie, ale mi to odpowiada; dźwięk pracującego silnika Carinki to jak muzyka:-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przez pół roku nie spalił więcej niż 7,5l/100km (cykl mieszany); na trasie w górach, z klimą, 4-osobami i bagażem - 7l, cykl miejski - max. 8l/100km. Drogie oryginalne części, ale nie wszystko trzeba kupować w ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
za tą cenę mamy kawał solidnej, niezawodnej maszyny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
perfekcja!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeśli samochód jest serwisowany przez fachowców takowe się nie zdarzają