Napiszę tylko tyle: nie oddam mojej Carinki nawet za Mercedesa; to jest samochód z klasą i duszą. Jesli chodzi o kłopoty to musiałem wymienić pompkę wspomagania, ale to z winy poprzedniego właściciela, który serwisował w ASO, po czym raz chciał zaoszczędzić i dał naprawić samochód pseudo-fachowcom.
Wrażenia
4,0
Silnik
dobrze dobrane przełożenia;
4,0
Skrzynia biegów
czasem biegi "wskakują" z oporem
4,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi, miałem trochę kłopotów z ukł. kierowniczym-poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić na mechaniku...do teraz kierownica chodzi lekko, ale z trudem wraca do pozycji neutralnej
Komfort
4,0
Widoczność
jak na tej wielkości samochód jest w porządku
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu; klasycznie, solidnie, bez zbędnych udziwnień jak w nowych samochodach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja idealna, trochę gorzej z ogrzewaniem; długo się nagrzewa zimą
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
już to ktoś kiedyś powiedział na tym forum...jesli chodzi o przestrzeń - stodoła (i to taka duża)
4,0
Wyciszenie
nie jest idealnie, ale mi to odpowiada; dźwięk pracującego silnika Carinki to jak muzyka:-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przez pół roku nie spalił więcej niż 7,5l/100km (cykl mieszany); na trasie w górach, z klimą, 4-osobami i bagażem - 7l, cykl miejski - max. 8l/100km. Drogie oryginalne części, ale nie wszystko trzeba kupować w ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
za tą cenę mamy kawał solidnej, niezawodnej maszyny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
perfekcja!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeśli samochód jest serwisowany przez fachowców takowe się nie zdarzają
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Carina V Hatchback 1.6 i 16V 99KM 73kW 1995-1998