Silnik do 4000RPM ospały ale ekonomiczny. Za to powyżej tych obrotów efekt "TURBO" -zmienia się skład mieszanki i odgłos; autko pokazuje, co potrafi. Zwłaszcza w okolicy 5000RPM. Zapłon odcina przy równych 6500RPM. Szła równo z GOLFem IV TDI.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestrojona.
4,0
Układ jezdny
Auto idealne na polskie drogi (chodzi tu o miękkość). Drobnych nierówności nie czuć. Troszkę gorzej przy podróżowaniu w 5 osób-trochę buja.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu mogłaby być lepsza.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko robi się ciepło. Jednak wolno odparowuje przednia szyba. Za słaby strumień powietrza. W GOLFie I było lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealnie
4,0
Wyciszenie
Jak kto lubi. Silnik 16V słychać niczym SUBARU IMPREZĘ. Powyżej 120/h robi się głośno. Mnie ten odgłos się podoba, zwłaszcza kiedy się "przyciśnie" przy przechodniach :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeździłem Poldkiem 1,5, który palił min 9 gazu, maluchem palącym 10 benz i Golfem I 1.6, który min 8 gazu zassał. Tutaj engine 1.6 16V 105 km i spalanie średnie 8,5 a trasa 7 gazu, to rewelacja. Beznynki w trasie potrafi ok 6. Wymieniłem łaczniki - 100zł oraz pasek rozrządu z napinaczem + uszczelniacze na wale, ponieważ lekko się pocił.
5,0
Stosunek jakość/cena
niecałe 5000zł. Autko z szyberdachem, hakiem, LPG w kole
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 105KM 77kW
[l/100km]