autko ciągnie świetnie na wysokich obrotach. W dolnym zakresie jest troszkę ospałe to jednak przyspieszenie 0-100km/h jakie mogę uzyskać swoją TOYOTĄ (1.6 16VMM) to 10s!!Silnik,choć cichy to troszkę klekocze jak diesel czego oczywiście wewnątrz nie słychać
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia wybierane są bardzo dobrze-żadnego haczenia,krótkie skoki lewarka
4,0
Układ jezdny
auto przechyla się na zakrętach, podwozie bardzo niskie-trzeba uważać na garby! Jednak wspaniałe resorowanie zapewnia maksimum komfortom amatorom miękkiego zawieszenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonale! Tu Carina zbiera punkty-widoczność wzorowa we wszystkich kierunkach!
4,0
Ergonomia
Przełączniki umieszczone w łatwo dostępnych miejscach, obsługa intuicyjna.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troszkę drażni suwakowa regulacja wentylacji, co było domeną aut z tamtego okresu. Dodatkowo ogrzewanie pozostawia sporo do życzenia. Auto po prostu nagrzewa się bardzo powoli co jest szczególnie uciażliwe w okresie zimowym
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni mnóstwo,choć przy pełnym odsunięciu przednich foteli do tyłu,pasażerom na tylnej kanapie pozostaje niewiele miejsca na nogi
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120km/h nie da się rozmawiać bez podnoszenia głosu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój egzemplarz (1.6 MM16V-rzadki silnik) jest dość paliwożerny. Doskonałe osiagi są jednak usprawiedliwieniem dla wysokiego spalania
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo tanie auto. ceny zamienników na akceptowalnym poziomie. oryginalne części jak to u japończyków-drożyzna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w aucie popsuła mi się tylko wentylacja...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez obawy wybieram sie w długie wycieczki po całe Polsce. Po prostu TOYOTA...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 105KM 77kW
[l/100km]