Silnik
: Nie zmieniałem rozrządu po przejechaniu 165 tys. km... Mówili, że jestem no... ale na prawdę nie widziałem powodu.
5,0
Całokształt
Nie znam auta bardziej niezawodnego niż toyota carina II.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała elastyczność i przyspieszenie. Mój egzemplarz potrafił osiągnąć \"setkę\" po zaledwie 9,5 sek! Do tego cicha praca.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna chociaż po pewnym czasie pojawił się problem ze wstecznym.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobre trzymanie na zakrętach, bez przesady oczywiście.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność. Nic więcej na ten temat.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie wystarczy ale klima by się przydała z całą pewnością. Natomiast w zimie bardzo szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie spotkałem auta z tak dużą przestrzenią dla kierowcy i pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście w lecie średnio 8 litrów. W zimie do 10. W trasie ok. 6 litrów w zależności od \"masy nogi kierowcy\". Co do cen napraw... Jeśli zainwestujemy w droższe orginalne części to auto odwdzięczy się niezawodniością. Nie stosowałem zamienników oprócz lamp przednich. Musiałem je wymienić z uwagi na \"zmatowienie\". Oryginał - 300 zł, zamiennik - 120 zł (sztuka).
4,0
Stosunek jakość/cena
Za naprawdę małe pieniądze niezawodne auto. Godne polecenia dla każdego, zwłaszcza początkującego kierowcy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po prostu niezawodne. Po 18 latach zepsuło się jedynie zamykanie klapy bagażnika i silniczek wycieraczek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Patrz punkt wyżej. Z poważniejszych napraw to jedynie łożysko i piasta koła przedniego. To tyle.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 105KM 77kW
[l/100km]