Bardzo dobra zmieniam przełożenia nogą jak chcę i kiedy chcę bez żadnych szarpnięć.
4,0
Układ jezdny
Trochę miękka w zakrętach, ale za to komfortowa nie tłucze po dziurach.
Komfort
5,0
Widoczność
Po 500 km nie chce się wysiadać tylko jechać dalej.
4,0
Ergonomia
Przydałby się bardziej wysunięty zagłówek kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno klimatyzacja i ogrzewanie bardzo wydajne. Działa po około 2 minuty po uruchomieniu w europejskich samochodach to nie osiągalne. Klima działa ok.10-15min na baterii bez odpalania silnika spalinowego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca zarówna z tyłu jak z przodu idealne na taxi.
5,0
Wyciszenie
W środku słychać silnik od 4500 obr/min.ludzie, którzy wsiadają pierwszy raz dziwią się „a to już jedzie „z zewnątrz chyba też, bo nieraz widzę zaskoczone twarze pieszych i rowerzystów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana oleju w silniku jak w zwykłym benzyniaku w skrzyni ok.350zł.Układ chłodzenia może trochę więcej, bo podwójny. Spalanie LPG w zależności jak chcemy od 6 L do 11 w upały nie wyłączając pojazdu, jeżeli wychodzimy coś załatwić albo kupić a w samochodzie żona z dzieckiem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Co do wykończeń mogłyby być trochę lepsze, ale to nie LEXUS warto zauważyć, że tak duży samochód waży tylko 1390kg z bateriami.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niewielki luz w maglownicy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 Hybrid 187KM 138kW
[l/100km]