Przeniesienie napędu
: Cichy układ napędowy + doskonały automat.
4,0
Całokształt
Dobre rodzinne auto. Dopracowane mechanicznie; zrobione typowo pod amerykańskiego klienta - cicho, komfortowo, miękko, taki kanapowiec. Jak chce się poszaleć - to można ale żadnej przyjemności z tego nie ma.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy i wystarczający do spokojnego podróżowania.
5,0
Skrzynia biegów
5 biegowy automat - super sprawa, cicho, płynnie do tego lock up włącza się szybko przez co zużycie benzyny jest niższe
4,0
Układ jezdny
Bardzo miękko, na nasze drogi do prędkości 130 kmh jest super, powyżej 130 przez miękkie zawieszenie robi się niebezpiecznie
Komfort
4,0
Widoczność
Duża limuzyna, należy dołożyć czujniki cofania lub kamerę. U mnie czujniki cofania rozwiązały problem.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dwójka dorosłych, z tyłu (uwaga) 3 dzieci w fotelikach; takich aut robi się już coraz mniej. Dla mnie jest to przewaga konkurencyjna nad innymi limuzynami, obecnie rzadko kiedy można spotkać szeroką, wygodną i umiarkowanie wyprofilowana tylną kanapę.
5,0
Wyciszenie
Do 130 kmh jest rewelacyjnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest spore auto i trochę jednak musi spalić.
5,0
Stosunek jakość/cena
O ile trafi się niebity egzemplarz - to jest doskonale. Typowa Toyota z końcówki lat 90.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic do tej pory.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V VVT-i 167KM 123kW
[l/100km]