Inne
: Generalnie ten samochód oferuje wiele więcej niż się spodziewałem. Wiele więcej.
5,0
Całokształt
Fantastyczne auto: Mercedes E klasa to przy nim ubogi krewny, przy czym masz to za połowę ceny Mercedesa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo wysoka kultura pracy. Może nie jest to wyścigowy bolid, ale ogólnie jest żwawy
5,0
Skrzynia biegów
Jestem bardzo zadowolony. Świetnie wystopniowana. Nie czuć zmiany biegów, chyba, że ostro się depnie, a wtedy wiadomo, że ma się czuć zmianę
5,0
Układ jezdny
Bardzo cichy i komfortowy - bardzo wysoka półka. Tym samochodem nie jedzie się a płynie!
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK, choć trzeba uważać przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Super. Wszystko intuicyjne i pod ręką. Sterowanie klimą, telefonem, stero w kierownicy bardzo pomocne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja. Przy -15 st C po 3 minutach w aucie jest ciepło. Nawiwe bardzo skuteczny a przy tym cichy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie nawet dla wysokich osób z przodu i z tyłu. Wiele więcej miejsca niż np. w Mercedesie E klasa
5,0
Wyciszenie
Tutaj Japończycy muszą popracować. W korkach słyszę samochody stojące przede mną i za mną :-). A tak poważnie, moja Camry to hybryda. Silnik spalinowy słychać dopiero powyżej 130 - 140 km/h. W mieście, w korkach kiedy włącza się hybryda słyszysz wszystkie inne samochody oprócz twojego. Cóż lepszego może cię spotkać?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To hybryda. Spala w ok. 7 lt/100 km, co uważam za rewelację przy silniku 2,4 i takich gabarytach auta
3,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie trudno powiedzieć, mam go od miesiąca
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie trudno powiedzieć, mam go od miesiąca
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V VVT-i 167KM 123kW
[l/100km]