Silnik
: Nie wiele mnie mogło zaskoczyć, jeździłem już Camry III gen i wszystko co dobre zostało zachowane a dodatkowo silnik jest elastyczniejszy i niżej zaczyna jechać..
4,0
Całokształt
więcej na: http://www.autocentrum.pl/spalanie/toyota/camry/v/silnik-benzynowy-3.0-v6-210km-2002-2006/
Wrażenia
4,0
Silnik
Dzięki VVT-i ciągnie od dołu prawie jak diesel :-)
4,0
Skrzynia biegów
5-cio biegowy automat
3,0
Układ jezdny
miękki, więc ciasne zakręty pokonuje się spokojnie
więcej na: http://www.autocentrum.pl/spalanie/toyota/camry/v/silnik-benzynowy-3.0-v6-210km-2002-2006/
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń, słupki nie są przerośnięte a lusterka dostatecznie duże
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, ład i porządek, po japońsku mimo że auto z USA
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
solidny schładzacz, da się wyregulować tak że klimatronik nie jest niezbędny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
więcej na: http://www.autocentrum.pl/spalanie/toyota/camry/v/silnik-benzynowy-3.0-v6-210km-2002-2006/
w porównaniu z III gen więcej miejsca nad głową kierowcy, w starszej szorowałem czupryną po podsufitce
5,0
Wyciszenie
więcej na: http://www.autocentrum.pl/spalanie/toyota/camry/v/silnik-benzynowy-3.0-v6-210km-2002-2006/
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z instalacją LPG ....koszt paliwa do przyjęcia, porównywalny z dieslem, części może nie najtańsze ale za to nie wymagają częstych wizyt w warsztacie
droższy przegląd po 100 tyś (dodatkowo regulacja zaworów), pozostałe w normie
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto dla osoby która lubi przesrzeń, wygodę a nie musi mieć na masce \"gwiazdy\" \"4 kółek\" lub \"nerek\" pomiędzy reflektorami
Auto doskonale sprawuje sie na długich trasach,a i w mieście automat również nie męczy a przy okazji oszczędza na naprawach (Brak dwumasy)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic do tej pory mnie nie zirytowało
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do chwili obecnej nie zarejestrowałem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 210KM 154kW
[l/100km]