Nietuzinkowe auto o nie najgorszych właściwościach jezdnych. Nie ma co ukrywać, auto nie nadaje się do szaleństw ze względu na miękkie standardowe zawieszenie, które odczuwa się zarówno przy szybkim starcie, ostrym hamowaniu (głęboko nurkuje) i ostrych zakrętach, na których mocno buja. Typowy dupowóz amerykański, więc dla amatorów szybkiej jazdy modyfikacje zawieszenia są obowiązkowe. Jak dla mnie zbyt dobrze działające wspomaganie kierownicy utrudniające pewną kontrolę przy szybkiej jeździe. Kultura pracy motoru jest dobra, auto dobrze zbiera się od najniższych do wysokich obrotów i sprawdza się przyśpieszenie katalogowe 9,2 do 100km (mierzone:). Na drugim i trzecim biegu (skrzynia manualna) daje dużo frajdy z jazdy, silnik nabiera przyjemnych dźwięków (3000 obr) i zaczyna wciskać w fotel do aż do 6200. Krótko mówiąc auto potrafi dać dużo przyjemności z (umiejętnej) jazdy zadziwiając przy tym innych użytkowników \"ala\" sportowych aut. 2,4 VVTI pali przy tym tyle i noga sobie za życzy (9,5 - 16). Pomijając sportową jazdę auto jest niesamowicie komfortowe dla wszystkich podróżujących. Wygodne fotele, dobra widoczność, wzorowa ergonomia, dobra wentylacja. Z tyłu mieszczą się osoby wysokie i mają sporo miejsca na nogi. Fotele odchylają się głęboko, więc wsiadanie do tyłu nie jest trudnością. Bagażnik 520 litrów pozwala na spakowanie się całej rodziny na wakacje, a standardowe nagłośnienie od JBL uprzyjemnia podróż. Autem przejechałem 78.000 mil i oprócz modyfikacji zawieszenia nie robiłem w nim nic oprócz terminowych wymian oleju i filtrów. Polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V 157KM 115kW
[l/100km]