Japoński sposób wykończenia ma swoje plusy i minusy. Hybryda znakomita ale nie dla fanów brzmienia i sportowej jazdy. Sedan ma mankamenty z dostępnością bagażnika. Podsumowując to auto dla spokojnego kierowcy z dwójką dzieci na dojazdy do pracy i czasem jakiś wypad na wakacje. Na pewno nie jest to auto dedykowane handlowcom na trasy i osobom szukającym niemieckiego standardu w środku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Spalanie super: 5L zawsze i jak zasuwam ostro to max 6. Lekko wyje ale nie tak mocno. To w końcu 2,5 L więc kultura ok.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na CVT to na prawdę jest ok.
4,0
Układ jezdny
Pływa lekko po drodze. To taki wieloryb, tylko że niski.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na te gabaryty jest ok
5,0
Ergonomia
Jest ok ale multimedia to średniowiecze ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Środkowe nawiewy przy automatycznej klinie nie mogą zostać wyłączone więc wieją na rękę. Trzeba manualnie zmienić nawiew na szybę i nogi żeby nie wiały dwa środkowe - w innych autach mogłem je zakręcić przy aut klimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Bez szału, trochę jak w Hyundaiu Elantra za 75 tys! Za te pieniądze i w tej klasie powinno być o niebo lepiej. Nadkola masakra, szumy z lusterek …
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakby poprawili wyciszenie i komfort foteli to 5*
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
[l/100km]