Odejmuje za słabe wyciszenie. Tutaj podpowiem tym, którzy myślą, ze ES to bliźniak camry. Nic podobnego. Lexus jest dwie klasy wyżej. Camry to bardzo przyzwoity samochód, ale Lexus to technologiczna przepaść. Toyota zwłaszcza w sferze infotainment została z tylu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Majstersztyk. Bardzo oszczędny i bezpieczny w użytkowaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Bezawaryjna. Cvt mi pasuje, lecz wielu kierowców narzeka na wycie. Ja nie cisne wiec nie wyje.
4,0
Układ jezdny
W stosunku do ES bardzo miękka. Do spokojnej jazdy jak najbardziej.
4,0
Karoseria
Bez uwag.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba do tylu.
4,0
Ergonomia
Sedan, ale pakowny bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Polecam filtr papierowy a nie węglowy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Do 110-130 Ok. Potem kiepsko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani serwis. Z moim olejem około 1000 zł zostawiam w toyocie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wybrałbym rocznego es z demo niż nową camry.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
[l/100km]