Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry IX Sedan

Yabadabadoo, 2 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Camry IX Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2024 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Jest na YT film "Pertyna", który świetnie tłumaczy działanie tego napedu. To naprawdę jest coś wcześniej niespotykane. Działa wyśmienicie. Jestem nowym fanem. Jedyny mankament jaki zauważyłem, to przyspieszenie od zera - jest niekomfortowa zwłoka.
5,0
Całokształt
Jestem zachwycony tym samochodem. Prowadzenie, komfort, jakość wykończenia, ekonomia... Wszystko mi się podoba. Ale powinien być większy zbiornik na paliwo - na autostradzie, jak się spieszysz, to szukasz stacji co 500 km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, cichy. Trzeba się przyzwyczaić, że słychać go tym bardziej im więcej mocy w danej chwili potrzeba, a nie tak jak w normalnym samochodzie, że prędkość obritowa silnika zależy od prędkości auta i wybranego przełożenia.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma skrzyni biegów. Zmiana przełożenia jest realizowana jakby... elektrycznie. Bardzo płynnie, bardzo szybko. Tryb sekwencyjny - jest chyba tylko po to, by można było go wpisać w wyposażeniu, zupełnie nieprzydatny i zresztą nie działa jak powinien.
5,0
Układ jezdny
Wzorowy. Zastanawia mnie jak zrobili takie zawieszenie, że mimo sporych rozmiarów, niskiej podłogi, dużego nawisu auto nie zachacza zderzakiem, czy podłogą.
5,0
Karoseria
Na razie dobrze, ale ma ją dopiero od roku. Ciężko ocenić trwałość.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie widać przodu. Brakuje mi czujników z przodu - są tylko na rogach, a to za mało. Fajnie byłoby mieć widok z kamer 360 jak mają Camry na inne rynki.
4,0
Ergonomia
Wszystko tip top. Duży plus za normalne przyciski i pokrętła. Gwiazdkę zabrałem za brak AA/CP. Trochę obciach, że flagowe auto największego koncernu nie ma takiego prostego udogodnienia. Limuzyna jak marzenie, a telefon i tak musisz wieszać na kokpicie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą, przy więcej niż jednej osobie wewnątrz, przy ustawieniu na "auto" przednia szyba paruje i trzeba się skupić na ręcznym przedstawieniu nawiewu. Ale to jest jedyna moja ingerencja w automatyczne działanie nawiwwu/klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest w cholerę. Mam 185 cm, 100 kg i wygodnie mi. Z tyłu kosmos - żadne inne auto nie ma takich przestrzeni.
4,0
Wyciszenie
Jest komfortowo, ale biorąc pod uwagę, że to flagowa Toyota, to powinno być lepiej przy dużych prędkościach. Na autostradzie jest głośno. Znajomy ma merca "beczkę" z 80 roku - jest ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam ją rok, przejechałem 50 tys. Średnie spalanie 5,6 - czy można chcieć lepiej? Wielka, ciężka limuzyna z ponad dwustu konnym silnikiem, a spalanie jak w maluchu. Jak się spieszę, to na autostradzie spalanie pod 10. Na razie żadnych napraw, tylko koszty przeglądów. Do tej pory 3 przeglądy o łącznej wartości 4200 brutto (1300 +1600 +1300).
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy wybór w tej kwocie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Camry IX Sedan