Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry IX Sedan

Janusz, 4 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Camry IX Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2024 - Oceń swoje auto
4,93
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamika, bardzo elastyczny przy każdej prędkości
5,0
Całokształt
Bardzo wygodny samochód, duży, dobrze wykonany, bardzo dynamiczny, a przede wszystkim ekonomiczny
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, mocny, ekonomiczny
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba się przyzwyczaić do CVT, ale jest o wiele cichsza niż we wcześniejszych Toyotach
5,0
Układ jezdny
Auto przyklejone do jezdni, a jednocześnie miękkie i komfortowe resorowanie
5,0
Karoseria
Jedyny mankament to brak liftbacka i kombi. Bagażnik jest duży i ustawny, ale do przewiezienia rowerów trzeba mieć dachowy
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, cienkie słupki przednie
5,0
Ergonomia
Obsługa intuicyjna, pokrętła i przyciski, dla niektórych przestarzała, ale ja właśnie tego oczekuję
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super klima, delikatnie chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho, w trybie EV to wręcz niebezpieczne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 6 litrów średnio przy normalnej jeździe, eko jazda pozwala obnizyc do 5l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowoczesna i dynamiczna limuzyna za bardzo rozsądne pieniądze, przy wersji podstawowej Comfort i eko rabatach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Camry IX Sedan