Przeniesienie napędu
: e-CVT bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło to naprawdę fajna skrzynia !
5,0
Całokształt
Puki co jest to moje zaskoczenie roku do salonu pojechaliśmy po RAV4 wyjechaliśmy Camry. Samochód można opisać jednym słowem Luxus a potem dodać drugie wygoda i tyle w temacie ! :)
Wrażenia
5,0
Silnik
218KM robi robotę, + elastyczność na nie spotykanym poziomie. Dodatkowo brak tu filtrów DPF i innych eco pierdołek które w long run podwyższają koszt utrzymania pojazdu.
5,0
Skrzynia biegów
Po wielu opiniach które słyszałem na temat skrzyń e-CVT bałem się tego układu. Nie słusznie skrzynia reaguje błyskawicznie, hałas który towarzyszy dynamicznemu przyśpieszaniu jest bardzo ok. Nie ma tragedii jak to przedstawiają wyznawcy grupy VW. Reasumując każdemu polecam e-cvt ja jestem bardzo zadowolony z tej skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze i stabilnie, oczywiście nie jest to quatro i o takim trzymaniu w zakrętach możemy pomarzyć. Jednak jak na przedni napęd naprawdę zasłużone 5 gwiazdek. Auto jest bardzo komfortowo zestrojone.
5,0
Karoseria
Wygląd to kwestia gustu lecz mi samochód bardzo się podoba w innym przypadku bym go nie kupił.
Komfort
5,0
Widoczność
Wzorowa
4,0
Ergonomia
W stosunku do wersji z USA bardzo brakuje złącz USB w podłokietniku. Poza tym wszystko jest na sowoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma problemów, wszystko działa automatycznie jedyne co dotykam to ustawienie temperatury reszta dzieje się sama.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
183cm wzrostu i po samochodzie można się ganiać czego jak czego ale przestrzeni nie brakuje
5,0
Wyciszenie
do 140 jest to Lexus powyżej Toyota mimo wszystko uważam że jak na tą klasę pojazdu jest bardzo dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
[l/100km]