Samochód mimo 10 letniego stażu na polskich drogach sprawuje sie doskonale, jest bardzo dobrze wyciszony, bardzo komfortowy. Silnik o pojemnosci 3 litrow po założeniu instalacji gazowej dobrej klasy chodzi tak samo jak na benzynie czyli po prostu doskonale około 190 KM pozwala na dynamiczną jazdę bez stresu. Z racji swej wielkości i mocy samochód zacheca do dynamicznej jazdy. Polecam - samochód niedozajeżdżenia. Jedyne co boli to koszty OC które przy tej pojemności są niesprawiedliwie wysokie :-) - ale coś za coś jak to mówia.
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Miękie zawieszenie limuzyny - przy jakiejś wymianie pewnie postaram sie o twardszy zestaw.
Komfort
4,0
Widoczność
W czasie jazdy OK, gorzej przy parkowaniu - ciągle mam wrażenie że juz w coś wjechałem - a tu zostało jeszcze ze 30 cm. Zamierzam zamontować sygnalizację zbliżenia
4,0
Ergonomia
Przy 200 km/h głośny szum na uszczelkach przednich drzwi - podobnierz problem wszystkich "japończyków"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest klima i jest OK, Na zimowe dni polecam podgrzewane siedzenia - miła sprawa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Od groma w końcu to limuzyna
5,0
Wyciszenie
W środku cichutko, no chyba że silniczek wkręcimy na 5 tyś - piękny dźwięk, chciałoby się tylko tak jeździć :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na benzynie w mieście około 11-12 litrów w trasie około 9-10 l. Na gazie w zależności od dynamiki jazdy 14-17 l w mieście, 11-14 l w trasie- przy czym jazda z prędkością 200 km/h nie jest problemem :-) max osiągnięty przezemnie to 220 km/h na gazie z 4 osobami w środku - to chyba niezły wynik.Samochód w zasadzie bezawaryjny, same przeglądy też do kosztownych nie należą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja swojej CAMRY łatwo bym się niepozbył, bo niewiele można kupic tak trwałych samochodów za tak śmieszne pieniądze jak na swoja jakość
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówka pod przyciskiem może się przepalić, ale niezmiernie rzadko