Bardzo dobry samochód dla spokojnych kierowców ceniących sobie wygodę i rozsądną jazdę. Odpowiem tak jak niektóre panie z "Sympatii" - panom przed 30 - dziękuję. (A może nawet przed 40 - to nie to auto dla tego rocznika, tym się jeździ wygodnie, a nie szpanuje).
Wrażenia
4,0
Silnik
Cały czas na Mobil 1, nie bierze oleju - nie uzupełniam między wymianami
4,0
Skrzynia biegów
W trasach na tempomacie, bez zastrzeżen ale nie szaleję, jeżdżę raczej zgodnie z przepisami.
4,0
Układ jezdny
Jeżeli usterki (stuki itp.) usuwane są natychmiast po wystąpieniu, a jest dobry diagnosta, to nie ma żadnych problemów.
Komfort
4,0
Widoczność
Może troszkę za mała widoczność w lusterkach bocznych. W innych autkach miałem lepiej.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli ktoś narzeka na wentylację to niech kupi autko z szyberdachem, a klimatyzację konserwuje i doładowuje chociaż raz na trzy lata i będzie rewelacyjnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń.
4,0
Wyciszenie
Jak się dba o autko i usuwa usterki zaraz po wystąpieniu, stosuje właściwe opony i nie jeździ w poprzek po kartoflisku (o co przy naszych drogach raczej trudno), to można spokojnie rozmawiać lub słuchać radia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W "mieście" - Wrocław (ci co znają to miasto wiedzą dlaczego cudzysłów - ciągłe korki i objazdy) nawet do 13l/100, ale średnia roczna w granicach 10l/100km. Jak kogoś stać na dobrego konia to i musi go stać i na owies a nie podłe siano. Przeglądy u zaufanego i sprawdzonego mechanika zdecydowanie tańsze niż w tzw. "autoryzowanych stacjach obsługi" gdzie nie wiadomo za co się płaci nawet 4* drożej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo pewne i niezawodne autko, a przejechałem nim na prawdę dużo km.