Silnik chodzi teraz bardziej jak diesel niz benzyniak, bardziej klekocze - wina przebiegu. Mimo iz przebieg ma duzy silnik jest w dobrej kondycji, nie bierze oleju i jak narazie wszystko jest dobrze.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow chodzi bardzo precyzyjnie, nie ma zadnego szukania biegu, bez zadnych oporow wchodza biegi.
3,0
Układ jezdny
jesli wymienie pół oś, końcówke, tuleje, sworzen - wg mnie doskonale.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc - bez zarzutu.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
strasznie paruja szyby, mysle ze to wina filtru kabinowego. Jak na razie tylko przecietnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzen jak na E klase troche ciasne, wiadomo, auto bylo zaprojektowane 19 lat temu i nie ma sie czego dziwic. Pomimo tego i tak mozna znalesc wygodna pozycje na dlugie trasy.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie na chwile obecna jest tylko przecietne, choc jak opuściło fabryke to na pewno bylo doskonałe (w końcu to japonczyk)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście dochodzi do 20l gazu a na trasie schodzi do 9-10 l. Srednio okolo 13l. ceny jak przystały do japonskich - drogo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie bardzo dobre auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo rzadko zdarzaja sie drobiazgowe awarie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wraz ze wzrostem przebiegu wzrasta awaryjnosc, na chwile obezna tylko dobrze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 136KM 100kW
[l/100km]