Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry III Sedan

Maciek, 16 lat temu
Silnik 2.2 136KM 100kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 275 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Camry III Sedan 2.2 136KM 100kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : nie do zarżnięcia - na prawde super
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : fenomenalna jednostka, z niskim spalaniem i dysponująca zawsze odpowiednią mocą (automatyczna skrzynia)
Inne : przyjemność z jazdy
Inne : brak większych usterek
5,0
Całokształt
w sumie bardzo dobrze - wiedziałem że przesiadając się z trabanta że czeba będzie płacić
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam instalacje gazową która jest dostosowana do 230 koni a nie do 140 to powoduje że auto ma takie przyśpieszenie jak 3litrówka na gazie poza tym warto dodać że silnik jest nie do \"zarżnięcia\" te samochody z tym silnikiem były projektowane na 400.000km tuż po kupnie regulowałem przepustnice i przy okazji sprawdzili mi listw wtryskową - ludzie z aso powiedzieli mi że wygląda ona (listwa) jakby miała przejechane 20000 km a miała ćwierć miliona
5,0
Skrzynia biegów
fantastyczna kickdown redukuje biegi super - jadąc 90km/h z czwórki redukuje do dwójki i ciągnie na niej do 115 albo jak włączymy sportowy tryb do 125km/h
4,0
Układ jezdny
jest to samochód typu limuzyna niemieckie są sztywne szwedzkie średnio sztywne angielskie i japońskie to takie drogowe okręty - trzoszke buja na boki ale tak jak na łodzi - przyjemne uczucie
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
z przodu jest ok z tyłu mam hak nieodczepialny... :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima extra - w lecie podpalam papierosa, dochodze do samochodu, odpalam go włączam klime, nakierowuje ją na skóre, wychodze zamykam drzwi dopalam papierosa i wsiadam do przyjmnego samochodu w zimie od razu ciepło szyby parują przeważnie tylnie boczne jak jest powyżej 3 osób w samochodzie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szkoda że nie ma pośredniej wartości między 4 a 5 mogłoby być więcej miejsca gdyby był niższy tunel środkowy z tyłu ok schowki sporo, ale głupio zaprojektowane schowki w drzwiach - za małe w stosunku do wielkości drzwi
5,0
Wyciszenie
nie ma cichszego samochodu - ostatnio wymieniałem jakąś siatkę od tłumików i zrobiło się tak że do 2000 obrotów na prawdę nie słyszę że jadę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jazda na gazie miasto bez korków 12-15 w zależności od obrotów - 12 przy jeździe do 2300 obrotów 15 powyżej 4000 zdarzyło mi się to raz w ciągu dwóch lat eksploatacji trasa (prędkość dostojna (czyli 90-120) trasa jedna osoba tempomat (obowiązkowo) 7-8 trasa dwie i wiecej osób tempomat 10 na benzynie nie robie dłuższych odcinków więc nie wiem przeglądy - oleje etc to ceny takie jak się kupi, wymiany tanie rozrząd jeden z tańszych i łatwo wymienialnych (niski koszt wymiany) naprawy... w sumie nic wilkiego nie robiłem ale troche się tego nazbierało - poprzedni właściciel nie dbał a ja doprowadzam do w miare przywoitego stanu aha dodam jeszcze że samochód jest lekki - waży około 1350 kg i przy tych 140 koniach łatwo mu jest to pociągnąć
5,0
Stosunek jakość/cena
jak ktoś założy że kupi samochód za 8000zł i Japończyka i że na dzień dobry będzie musiał wpakować w niego kilka tysięcy to na prawdę ok - ja w sumie musiałem zapłacić drugie tyle co za samochód żeby czuć że jest ok, ale warto było
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silnik i skrzynia nie do zarżnięcia, reszta w miarę ok w końcu ten samochód ma 15 lat i przebieg ponad ćwierć miliona ceny części opony-nietypowy rozmiar-zimowe 700zł letnie 800zł (po znajmości) - silnik krokowy - ja zapłaciłem 450zł za nówkę normalnie 1700zł - przełącznik zespolony - kierunkowskazy i wycieraczki - około200zł - olej bańka jakieś 80zł, i wykapało z niej około 0,5 l po 6000km (przebieg 270000) - kupowałem skórę - 1000zł - ubezpieczenie 2X750zł a w tym roku w superpromocji 500zł (przy 60%zniżek przez cały okres posiadania samochodu) - montaż car audio 300zł - termostat 2x50zł (poleciał 2 razy) - termowłącznik wentylatora chłodnicy 80zł - przewody hamulcowe 200zł - siłowniki maski 40zł sztuka (życzę powodzenia w znalezieniu - szukałem ponad półtora roku) - klocki i tarcze przód - 500zł - przednia szyba = 500zł to są koszty części ceny napraw - klamka lewa przednia (myślałem że zwariuje - zacieły misie drzwi = otworzenie drzwi 180zł, klamka 70zł malowanie 50zł zamontowanie 60zł= żeby normalnie skorzystać z samochodu w sumie 350zł) regulacja przepustnicy aso - 200zł oczyszczenie bębnów tył aso - 100zł krokowy - u znajomych 100zł regulacje gazu przeważnie 50-100zł tarcze i klocki 150zł termostat i termowłącznik 50zł przekładanie opon - około 60-100zł wymiana oleju - jakieś 50zł+filtr 25zł wymiana przedniej szyby (pękła od rdzy na dachu) 500zł z częścią
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Camry III Sedan