Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry III Kombi

Camrak, 12 lat temu
Silnik 3.0 188KM 138kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 453 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Toyota Camry III Kombi 3.0 188KM 138kW 1992-1996 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mruczące V6 ze 188 konna stajnią, żwawe mimo wieku, z umiarkowanym apetytem na paliwo, dobrym momentem dostępnym już od 1500 rpm. do tego manualna skrzynia, która pozwala w pełni cieszyć się tym silnikiem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : w zależności od napraw, często rdzeiweją nadkola tylne i progi w wersji z szybrem
Zawieszenie : gumowe elementy wymagają czestszej wymainy na naszych drogach, mozna zastapić poliuretanami, wtedy starczą na dłużej
Układ elektryczny : niekiedy alternator daje znac o sobie (pewnie ze starości i zaleznie od przebiegu)
5,0
Całokształt
Doskonałe , wygodne, niezawodne, bezpieczne , o dużych możliwościach przewozowych auto. Wykonane z dobrej jakości materiałów (skóra , plusz). Do kombi najlepszy silnik to 3,0 v6, najlepiej z manualem. Dobrze znosi gaz (sekwencję). Bogate seryjne wyposażenie. Wiele akcesoriów, a nawet części pasuje z innych modeli toyoty , także młodszych. Daje się przebudowywać, pod konkretne upodobania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, elastyczny, z odpowiednim momentem od samego dołu ( w końcu to silnik z pick-upa)dobrze sobie radzi na gazie ( sekwencja)ma zapas mocy, co pozowla bezpiecznie wyprzedzać
5,0
Skrzynia biegów
manual do V6 to ideał ładnie wybiera biegi
5,0
Układ jezdny
ciezkie auto, komfortowe, stabilne, niewielkie zmiany jak dystanse i szersze koła potrafia poprawic trakcję.
Komfort
5,0
Widoczność
dora w każda stronę, z tyłu dwie wycieraczki
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, konsola środkowa zwrócona w stronę kierowcy, radio z BT dopełnia komfortu i bezpieczeństwa. Przydatne gadżety jak dodatkowe gniazda 12v czy przetwornica 12v-230v. podnosi uzytecznosć.Ooczywiście sterowanie elektryczne szybra, szyb , klima w standardzie, często tempomat
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydolna, w wersjach na skandynawie bez zimnego powietrza z centralnych nadmuchów, możliwa w wersji z klimatronikiem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodna, pakowna, nie męczy nawet na długich trasach. Do tego jeszcze ładowność dachu 100kg.
4,0
Wyciszenie
dobre, szczególnie jeśliwymienimy uszczelki w drzwiach , no i mamy egzemparz bezwypadkowy. lub po profesjonalnej naprawie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PB nawet do 12 litrów wmieście z AC, gaz do 15 litrów w mieście z AC,zimą nawet do 17 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry, ale należy pamietać, że to auto klasy wyższej średniej , niektóre części mogą być drogie, aczkolwiek jest bardzo wiele zamienników i części z rynku wtórnego. Warto szukać egzemplarzy z udokumentowana historią. Kombi raczej tylko z Niemiec.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jesli prawidłowo eksploatowana i przeglądan, bez niespodzianek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 188KM 138kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Camry III Kombi