Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR II SUV

klessmar, 8 dni temu
Silnik 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR II SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2023 - Oceń swoje auto
3,50
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Ładnie trzyma się zakrętów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Jakość montażu i dopasowania elementów.
2,0
Całokształt
Ma kilka zalet, ale więcej wad, jak za auto tego producenta. Ogólnie zawód. Wolę jeździć Yarisem (też nowym i nie Cross) niż CH-R. Auto wykonane niechlujnie w zakresie montażu i dopasowania blach. Różnica szerokości szpar pomiędzy elementami, szczególnie w okolicach maski i błotnika i lamp przednich. Drzwi od kierowcy odbijają - trzeba było mocno walnąć aby się zamknęły od środka. W serwisie poprawili, zamykały się idealnie ale nie trzymały linii i szpar z drzwiami tylnymi. Wręcz odstawały od karoserii. Po kolejnej poprawce - linia i szpary ok, ale nie zamykają się idealnie lekko, czasem trzeba zamykać na dwa razy. Klapa bagażnika - jak nie walniesz to nie zamkniesz. Jakość montażu porażka. Auto zaraz po wyjechaniu z salonu ściągało . Trzy poprawki w serwisie. Jeździ prosto , ale kierownica jest krzywo... Porażka montażowa numer dwa. Nadal w aucie nie czuje się pewnie -niby jedzie prosto, ale czuję że chwila nieuwagi i będę albo w rowie albo po przeciwnej stronie drogi... Umiejscowienie przycisków na kierownicy od tempomatu - zwiększ prędkość i zmniejsz prędkość - wymaga kciuka o długości 10cm... przyciski rzadziej używane są bliżej koła kierownicy niż te używane co dzień - porażka projektowa nr 3 ( w Yaris jest odwrotnie i jest to o wiele wygodniejsze).. Przycisk na kierownicy głośniej ciszej - kolejna porażka.... bez oderwana uwagi od drogi -go nie użyjesz. W sumie i po co.... jakość dźwięku (głośników) porównywalna z Fiatem 125p. Brak możliwości regulowania siedzenia pasażera - wyżej , niżej powoduje że już niewysoka osoba - 170cm - przy wsiadaniu do przodu - uderzy głową w dach. Słaba jakość materiału na fotelach w wersji Comfort - podobna do tej z dostawczej Dacii Dokker. Zalety... wygląd - naprawdę ładnie zaprojektowane auto, bardzo ładny i funkcjonalny wyświetlacz z zegarami dla kierowcy Zalety .... bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach - można je pokonywać z dużą prędkością. Dość wygodna pozycja kierowcy i pasażera, mimo silnika 1.8 i 140KM bardzo przyzwoite przyspieszenie i dynamika. Duży plus za wszelkie systemy bezpieczeństwa i jakość ich działania (tempomat adaptacyjny lepszy jak w R. Captur). Bardzo fajna funkcja zdalnego włączania ogrzewania czy klimatyzacji . Oczywiście wielkim plusem jest skrzynia CVT i płynność jazdy. Przed zakupem CH-R wierzyłem że kolejnym autem będzie również Toyota lub Lexus.... po doświadczeniach z CH-R - kolejnym autem (za 3 lata) nie będzie już Toyota. (jeździłem RAV4 rocznik 2020, a teraz mam CH-R 2024 i Yaris HEV 2024.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Wykonanie - dopasowanie fatalne. W dużym słońcu czy przy zimnym intensywnym białym oświetleniu widać różnice w odcieniu koloru na elementach plastikowych i metalowych.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od pierwszych kilometrów - brak zbieżności

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR II SUV