Inne
: lekka korozja w rejonie nadkola na podwoziu.
3,0
Całokształt
To jest opinia po 14mc użytkowania i po sprzedaży samochodu. Moją CHR miałem w pełnej opcji. Samochód fajny ale dzisiaj nie robi wrażenia. Przez okres użytkowania byłem z niej bardzo zadowolony.
Niestety po 6 latach rdza zaczęła wychodzić na nadkolu - auto wymaga zabezpieczenia antykorozyjnego - trzeba poprawić fabrykę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mam dylemat, bo z jednej strony silnik bezawaryjny ale trochę za słaby. Na trasie brakuje jednak mocy. Odwdzięcza się za to bezawaryjnością.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bezstopniowa, trzeba liczyć się z tym że pracuje inaczej niż w zwykłym aucie.
4,0
Układ jezdny
Samochód sprawia wrażenie sportowego w prowadzeniu. niestety nie ma mocy.
3,0
Karoseria
Z przodu super. Z tyłu ciemno - kształt nadzowia.
Komfort
2,0
Widoczność
Z tyłu bardzo ciemno, i duże słupki C. Sprawę ratują systemy bezpieczeństwa.
2,0
Ergonomia
Nawigacja niestety jest przestarzała. Odejmuję gwiazdki za bezsensowne umieszczenie przycisku do ogrzewania kierownicy - nad lewym kolanem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze. Ale mam 170 cm.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych jest głośno. W mieście akceptowalnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bardzo tani w utrzymaniu. Nie ma rozrządu, turbiny, wtrysków, dwunasty, sprzęgła i innych elementów eksploatacyjnych podlegających wymianie. To jest największa zaleta hybrydowego układu Toyoty. Bateria jest bezawaryjna.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za dobre pieniądze można kupić samochód dobrze wyposażony. Ale trzeba mieć wrażenie iż jest on bardzo konserwatywny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spalona żarówka podświetlania tablicy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]