NIE POLECAM !!!! ODRADZAM WSZYSTKIM NIGDY W ŻYCIU TOYOTY ZA OSZUSTWO I KŁAMSTWO NA KLIENCIE.
PRODUCENT DEKLARUJE W KSIĄŻCE SERWISOWEJ STOSOWANIE OLEJU SILNIKOWEGO SAE OW-20 , NATOMIAST ASO PO RAZ KOLEJNY DOKONUJE WYMIANY OLEJU NA SŁABSZEJ LEPKOŚCI 5W-30 CO NAJWAŻNIEJSZE PRODUCENT DEKLARUJE ŻE MOŻNA STOSOWAĆ OLEJ 5W-30 W PRZYPADKU BRAKU JEDNAK PRZY KOLEJNEJ WYMIANIE POWINIEN BYĆ ZASTOSOWANY OLEJ SAE OW-20 TAK TYLKO ROBI TOYOTA OSZUŚCI I MATACZE
WSZYSTKIM POLECAM ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA TĄ KWESTIĘ
Wrażenia
1,0
Silnik
CÓŻ WYJE JAK STADO WILKÓW , BRAK MOCY A O WYPRZEDZANIU LEPIEJ ZAPOMNIEĆ
2,0
Skrzynia biegów
E-CVT NIGDY W ŻYCIU
2,0
Układ jezdny
NAJDROBNIEJSZE NIERÓWNOŚCI DA SIĘ WYCZUĆ NA DRODZE TRAGEDIA JAK DLA MNIE !!!!!!!!
1,0
Karoseria
BARDZO SŁABEJ JAKOŚCI WIDAĆ NAJDROBNIEJSZE RYSY, CZYSZCZENIE TYLKO PIÓREM ŻEBY NIE PORYSOWAĆ
Komfort
1,0
Widoczność
LEPIEJ NIE WSPOMINAĆ TRAGEDIA NIC NIE WIDAĆ Z TYŁU A W PRZYPADKU AWARII KAMERY COFANIA TO LEPIEJ JUŻ ZAPEWNIĆ SOBIE ASEKURACJE 2 OSOBY W
1,0
Ergonomia
TU RACZEJ NIE MA CZY SIĘ CHWALIĆ SŁABE PRZYSPIESZENIE, WYCIE SILNIKA
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
SŁABA WENTYLACJA PROBLEM Z ZAPAROWANYMI SZYBAMI PODCZAS DESZCZOWEJ POGODY
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO MAŁA JAK W KLATCE
1,0
Wyciszenie
ODGŁOSY NIE DO WYTRZYMANIA BARDZO SŁABO WYCISZONE PODWOZIE, W KABINA PRZY PRĘDKOŚCI 110 JUŻ RADIA NIE SŁYCHAĆ , PONADTO SŁYCHAĆ WYCIE SILNIKA
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE NA POZIOMIE DEKLAROWANEJ PRZEZ PRODUCENTA 3,8 L/100 TO ŻART ALE BYĆ MOŻE MOŻLIWE PRZY PRĘDKOŚCI DO 20 KM/H
SAMOCHÓD PALI 6L /100 I WIĘCEJ BO OSZCZĘDZAM NA KLIMIE I OGRZEWANI
1,0
Stosunek jakość/cena
PLASTIK BARDZO SŁABEJ JAKOŚCI OKREŚLIŁBYM JAPOŃSKA SZTUKA SKŁADNIA ORIGAMI
NIE POLECAM
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PROJEKTORY W LUSTERKACH USZKODZENIA ROZMYTE ZŁE USTAWIENIE
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JAK NA RAZIE NIC ALE TO MAŁY PRZEBIEG
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]