Zawieszenie
: W porównaniu z BMW X3 super prowadzenie auto szczególnie na wybojach i w zakrętach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: oraz elektronika
3,0
Całokształt
Fajna sylwetka niezłe prowadzenie słaby silnik rycząca skrzynia bardzo kiepskiej jakości plastiki szczególnie drzwi oraz słupki,
tapicerka fotela kierowcy po niecałych 3-ch latach zaczyna się przecierać kierownica skórzana już była wymieniana ta skóra sypie się jak łupież z głowy i perełka na koniec szalejąca elektronika ; czujniki parkowania odpalają kiedy chcą i jak im się spodoba system rozpoznawania znaków wyświetla co mu pasuje w danym momencie czujnik zmierzchu zbyt czuły serwis Toyoty nie potrafi sobie z tym poradzić tak się dzieje od początku jak odebrałem to auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na razie bez konkretnych uwag może tylko tyle że spalanie podawane przez producenta ma się nijak do rzeczywistego
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo głośna
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
odpryski lakieru ; serwis twierdzi że to od kamieni no i
"posprzątane'
Komfort
4,0
Widoczność
może być
4,0
Ergonomia
szkoda że fotel kierowcy jest regulowany tylko w 3-ch pozycjach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
średnio skuteczny
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest najgorzej jak na tą klasę auta
3,0
Wyciszenie
brak wyciszenia nadkoli z tyłu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie żle jak na razie jedynie paliwo i to wszystko
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość materiałów użyta do wykończenia wnętrza bardzo słabej jakości
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wspomniałem wcześniej ciągłe problemy z elektroniką
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]