Jeśli komuś odpowiada wielość auta i stylistyka, to nie ma się do czego przyczepić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak dla mnie trochę za mało mocy. 120km, to takie absolutne minimum. Do spokojnej jazdy wystarczy jednak czasem każdy ma chęć wgniecenia w fotel. Tutaj to wypada słabo.
5,0
Skrzynia biegów
CVT, czasem wyje jednak da się do tego przyzwyczaić.
4,0
Układ jezdny
Normalnie.
4,0
Karoseria
Dla mnie kształt nadwozia jest akceptowalny. Z tyłu jednak jest ciemno.
Komfort
5,0
Widoczność
Troche ciemno w okolicach słupków "C"
4,0
Ergonomia
Brak schowka na okulary, tylko 1 gniazdo USB. Słabo umiejscowione niektóre przyciski, np: podgrzewanie kierownicy. Zmiana trybów schowana głęboko w ustawieniach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie wydajne, na plus podgrzewane siedzenia i kierownica.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Podobnie jak w BMW, czuje się obudowany samochodem.
4,0
Wyciszenie
Generalnie jest bardzo dobrze. Trzeba jednak przyzwyczaić się do odgłosów napędu hybrydowego.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nowe trudno powiedzieć.
Spala relatynie mało, jak diesel.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam wrażenie że KIS niro będzie tańsza z podobnym wyposażeniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nowe więc 5 gwiazdek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]