Miły, fajny samochód - dla mnie i mojej rodziny pod każdym względem wystarczający.
Wrażenia
5,0
Silnik
No jest - mocy ma tyle ile było podane (czyli o 30-40 koni za mało)
5,0
Skrzynia biegów
Mnie osobiście charakterystyka e-cvt odpowiada, jeśli ktoś lubi jak mu szarpie, albo muli przy ruszaniu niech inwestuje w dsg.
5,0
Układ jezdny
Na krętych, górskich ścieżkach jest banan na twarzy :-).
4,0
Karoseria
Z tyłu jednak trochę za ciemno.
Komfort
5,0
Widoczność
Kamery, czujniki - spoko.
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być trochę ciszej przy wyższych prędkościach, ale tragedii nie ma - nie jest to samochód stworzony do okupowania lewego pasa na autostradzie - w tej kwestii na pewno lepiej sprawdzi się niemiecka konkurencja.
Przy prędkościach do 120 km/h bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo małe spalanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety nie ma tutaj czystego konta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]