Przeniesienie napędu
: Hybrydowe auto jest świetne
4,0
Całokształt
Auto bardzo zwinne i komfortowe do jazdy w mieście. Niskim spalaniem w korkach rekompensuje braki ujawniające się na trasie, czyli niedostatki mocy oraz dużą głośność w kabinie. Sam układ jezdny rewelacyjny, a sprint spod świateł zaskakuje niejednego kierowcę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Im dłużej jeżdżę tym bardziej lubię
4,0
Skrzynia biegów
Wycieczka skrzyni dokuczliwe tylko na trasie.
5,0
Układ jezdny
Gokart
5,0
Karoseria
Trudna w utrzymaniu czystości. Myjąc pod ciśnieniem jest pewne że zostaniemy ochlapani odbitą od załamań wodą.
Komfort
3,0
Widoczność
Kamera ratuje życie ale nie jest najlepiej
4,0
Ergonomia
Fotele na dłuższą trasę nie za bardzo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok. Grzeje, chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
190 cm. O.K. z przodu i z tyłu
3,0
Wyciszenie
Na trasie słabo jak na te pieniądze. Octavia miała lepsze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,9 do 4,6 l/100 km w mieście. Zima 5,5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za dużo plastików
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka razy czujnik parkowania zwariował . Ale sam się wyleczył.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]