Rewelacyjne spalanie, brak usterek, nietuzinkowy design, którym Toyota zmieniła swoje postrzeganie szczególnie wśród młodszych użytkowników.
Wrażenia
5,0
Silnik
Współpraca zespołu hybrydowego bez zastrzeżeń - silnik elektryczny bardzo dobrze wspomaga silnik spalinowy, gwarantując moment obrotowy od samego dołu.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Stosunkowo twarde zawieszenie, dzięki czemu da się odczuć dobre właściwości jezdne szczególnie w zakrętach. Przy większych prędkościach znikome przechyły boczne.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka, system informujący o ruchu poprzecznym + kamera cofania gwarantują wystarczającą widoczność.
5,0
Ergonomia
Wszystkie istotne przełączniki dostępne są w zasięgu ręki. Dobry zakres regulacji kierownicy/fotela.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 186 cm, nie ma problemu żeby osoba o podobnym wzroście usiadła za mną. Mimo nisko poprowadzonej linii dachu, nie brak miejsca na głowę dla pasażerów tylnej kanapy.
5,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie + jazda w trybie elektrycznym gwarantują spokój w kabinie. Przy przyspieszaniu słychać wycie silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co pierwszy serwis ~700 pln
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez zastrzeżeń - zdecydowałem się na wersję Prestige. Podobnie wyposażona, hybrydowa Kia Niro, nie dość że straszy designem, to i ceną.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]