Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

Doktor7, 6 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
To moja pierwsza hybryda i na pewno nie ostatnia. Idealne auto do poruszania sie z prędkościami do 120km max. Auto pojedzie i 170 km/h jednak wtedy komfort akustyczny jest na bardzo niskim poziome oraz spalanie jest porownywalne wtedy ze zwykłym autem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do jazdy po mieście idealny. W trasie przydało by się z 40koni więcej
5,0
Skrzynia biegów
Specyficzna, ale jeśli się "nauczy" ją obsługiwać za pomocą podała gazu, potrafi się odwdzięczyć, jest wtedy cicho i przyjemnie (o sportowej jeździe raczej niema mowy).
5,0
Układ jezdny
Wyprzedza moc auta o jakieś 50koni. Auti ma ogromny potencjał jeśli chodzi o prowadzenie, ale nie poszalejemy mając 122 kinie pod maska... jazda w zakrętach to przyjemność mimo gabarytów SUV'a
5,0
Karoseria
Rzecz gustu, albo się podoba, albo nie. Brudzi się głównie tył auta. Świetny gadżet w postaci logo C-HR TOYOTA wyświetlany z pod lusterka.
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki parkowania z tyłu, z przodu, z boku, kamera cofania, system wykrywajacy ruch pojazdów z tyłu przy wyjeżdżaniu z parkowania prostopadłego tyłem, auto samo parkuje... widoczność ? Nawet bez widoczności było by super z tyloma dodatkami...
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie piwinno. Guziki do zmiany temperatury etc. wymagają nieco przyzwyczajenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, jednak czasem w ekstremalnych warunkach jest problem z osuszeniem przedniej szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 175 i jest idealnie. Za kierowcą zostaje sporo miejsca. Kolega ma 190 i gdy wsiadł za kierownicę znalazł szybko wygodną pozycję, ale za nim nie bylo już miejsce nawet dla dziecka...
4,0
Wyciszenie
Do 120 jest super... a jazda na samym silniku elektrycznym jest bez szelestna (pomijając opory powietrza oraz szum opon).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za szybko bym mógł się wypowiedzieć
4,0
Stosunek jakość/cena
Materiały bardzo dobrej jakości, cena odpowiada jakości wykonania. Jedynie biczki drzwi mogły by mieć przyjemniejsze w dotyku materiały choć trzeba przyznać że wyglądają b.dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
U mnie zaślepka ISOFIX była źle założona że nie było do czego zamontować fotelika (brak pręta pod zaślepka)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover