Zawieszenie
: Auto świetnie się prowadzi na zekrętach jak nie wcześniejsze Toyoty dla emeryta Komfort jazdy w porządku nawet na 18 calowych kołach duży plus
4,0
Całokształt
Spalanie oczywiscie ściema ciężko takie super wyniki osiagnać. Trzeba zawsze dodac około 0.5 litra do tego co pakazuje komputer. 90 procent producentów aut na rynku w ten sposób oszukuje uzytkowników aut. Jak ktoś nie wierzy wystarczy samemu policzyć, albo niech sie cieszy ze spalnia poniżej 5litrów i pokazuje wszystkim znajomym wskazania komputera
Wrażenia
4,0
Silnik
Osiagi na paierze przeciętne, ale C-HR nie jest do ścigania, jak trzeba to reakcja na gaz jest natychmiastowa Dzięki temu nie jeden Niedzielny kierowca na tym skorzysta, bo często kierowcy przyspieszaja na wysokim biegu albo maja lenia żeby zredukowac a tu skrzynia cvt robi robotę. Plus za to że nie czuć kiedy silnik spalinowy sie uruchamia nic nie szarpie więc caly system hybrydowy jest dopracowany
5,0
Skrzynia biegów
CVT tak wyje, ale tylko przy gwłltownym przyspieszaniu Dla spokojnych kierowcow ok gladko
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Najładniejsza toyota na rynku!
Komfort
3,0
Widoczność
Z tylu małe okienka przez to ciemno smutno i ponuro
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczy dla 2 plus dwoje dzieci
2,0
Wyciszenie
Kabina słabo wyciszona przy większych prędkościach!!! Komfortowo jest tylko po mieście.Okazuje się że problem wycia silnika przez skrzynię CVT jest najmniejszy, bo pojawia sie tylko przy gwałtownym przyspieszaniu. Gorzej jest z hałasem od kól i szumem opływającego powietrza. Jak to w Japońskich autach bywa. Drzwi i dach przeciętnie wyciszone slychać nadjeżdzające samochody Ogólnie nawet na postaju przy zamknietych drzwiach i szybach, słychać całe otoczenie. Tak jakby rozebrać auto do gołej blachy w środku narzucić wykladzinę dać fotele kierownicę i job done. Szkoda
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wczesnie na usterki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]