Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

rav, 4 lata temu
Silnik 1.2L Turbo 116KM 85kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bardzo komfortowe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, ale silnik o ile w mieście jest na prawdę żwawy to już na autostradzie wyraźnie się męczy. Auto sprawia wrażenie większego na zewnątrz niż w środku i daje się to odczuć zarówno z przodu, gdzie jesteśmy mocno zabudowani, jak i na dość klaustrofobicznej tylnej kanapie. Bagażnik mógłby być większy, ale to wszystko efekt stylizacji nadwozia na coupe. Świetnie sprawdza się w mieście (chociaż widoczność robi swoje). Wyjazd na wakacje z rodziną robi się już skompilowany z zapakowaniem się. Z jednym dzieckiem w miarę jeszcze daje rade. Ogólnie brakuje trochę miejsca w środku i mocy silnika. Gdyby nie to to mógłbym polecić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na niższych biegach żwawy. Do miasta idealnie, ale na autostradzie wyraźnie odczuwalny jest brak mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi świetnie, chociaż jest dosyć ciasno spasowana i czasem można się namachać przy zmianach biegów.
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie się prowadzi. Bardzo dobrze tłumi nierówności.
3,0
Karoseria
Karoseria jest ładna, przyciąga uwagę ale jest niesamowicie delikatna. Maskę można trwale wgnieść przez przypadek ręką
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest co najwyżej średnia. Do przodu i na boki - ok, ale odnoszę wrażenie że przednia szyba jest mocno wysunięta do przodu i przez to wyższa osoba musi się pochylać żeby np widzieć światło, gdy bliżej się podjedzie. Widoczność z tyłu słaba, ciężko by było bez czujników.
4,0
Ergonomia
Ogólnie dobra ale mogłoby być więcej schowków no i gniazdo 12V mogłoby być lepiej dostępne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto z zewnątrz wydaje się większe niż w rzeczywistości jest w środku. Miejsce kierowy pozwala na większą regulację i można tam wygodnie usiąść. Pasażer z przodu już ma nieco gorzej, ale nadal daje jakoś radę. Natomiast jazda z tyłu dla wyżej osoby jest dosyć niekomfortowa.
4,0
Wyciszenie
Przy niższych prędkościach jest całkiem dobre. Problem zaczyna się pojawiać na autostradzie, gdzie trzeba nieźle podgłośnić radio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dotychczas nie było żadnej poważnej awarii ale silnik przy dynamiczniejszej jeździe szybko robi się mocno paliwożerny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mniej więcej tego się spodziewam za tą cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Delikatny lakier. Słabe mocowania plastików s środku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie bez poważnej usterki

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2L Turbo 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR I Crossover