Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

Gregor, ponad rok temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo oszczędny w spalaniu naszych pieniążków.
Układ elektryczny : Bardzo wspomaga silnik spalinowy od dołu przy przyspieszaniu, dla mnie mega rozwiązanie.
5,0
Całokształt
Samochód zrobiony do jazdy po mieście, ale tak naprawdę sprawdza się bardzo dobrze w trasie, oszczędny, szybko się zbiera, jest cichy, jak na to co wypisywali niektórzy użytkownicy. Dobrze wyposażany, wygodny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ilość KM na tak małe autko jest bardzo dobra. Szybko rozpędza Toyotę, aż miło się robi.
4,0
Skrzynia biegów
Może to nie jest cicha, ale to zależy od stylu jazdy. Po wciśnięciu mocno gazu niemal każda automatyczna skrzynia jest głośna, a po chwili wszystko się uspokaja.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się te auto bardzo pewnie i stabilnie. Z tym zawieszeniem auto dobrze zachowuje się podczas szybkiej jazdy.
4,0
Karoseria
Trudno ja ocenić po tak krótki użytkowaniu, powiem tylko to że jest jak w każdym nowo produkowanym aucie, delikatna.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeżeli chodzi o widoczność do tyłu, to tutaj jest porażka, sytuacje ratuje zamontowana kamery z tyłu. Do przodu jest dobra widoczność.
5,0
Ergonomia
Prawie wszystko jest pod ręką, prócz przycisku do włączania podgrzewania kierownicy do którego podczas jazdy trzeba odwrócić wzrok od kierunku jazdy. Tylko pogratulować inżynierom Toyoty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak do tej pory sprawdza się bardzo dobrze, nagrzewa i chłodzi auto stosunkowy szybka, choć ostatnio zauważyłem, że para na przedniej szybie od wewnątrz szybko osiada i trzeba mieć cały czas włączoną klimę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto przeznaczone dla dwóch osób i to nie za wysokich. Z przodu jest wygodnie, fotele są naprawdę dobrze wyprofilowane, osoby do wzrostu 178 cm czują się dobrze za kierownicą. Z tyłu to inna bajka, tak jak inni powiem, ciemno klaustrofobicznie, ale wygodnie. Dwie osoby z tyłu podróżują swobodnie i bez problemów.
5,0
Wyciszenie
Myślę, że największe hałasy dochodzą z opon, nadkola mona było lepiej wygłuszyć. Ogólnie jak na autko przeznaczona w większości na miasto nie jest źle. Jeżdżąc po mieście jest super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką pojemność i moc, auto jest bardzo ekonomiczne biorąc pod uwagę, że jest zasilane benzyną. W mieście spalanie to czysta przyjemność patrzenia na wskazania. Poza miastem nie jeden użytkownik diesla może pozazdrościć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj Toyota trochę przesadziła, myślę, że ceny tych aut wzięły się czysto z popytu na nie i opinie o niezawodności samochodów Toyoty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do chili obecnej nie zawiodła mnie ani razu, ale to dlatego że użytkuję C-HR od kilku miesięcy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do chili obecnej nie zawiodła mnie ani razu, ale to dlatego że użytkuję C-HR od kilku miesięcy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover Facelifting