Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

manfretka, ponad rok temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jak na tak mały samochód całkiem pozytywne zaskoczenie. Szybki, dynamicznie przyspiesza, poniżej prędkości autostradowych przyjemnie cichy. Hybryda 4tej generacji to rewelacja, zwłaszcza pod względem spalania i osiągów. Kapitalne fotele (i wygodne, u dobrze podpierają i mikrofibra powoduje, ze się nie zsuwam), logiczna obsługa. Ma dwie rzeczy, których nie lubię: piano black, które się strasznie kurzy i rysuje od byle dotyku oraz twardy i niewygodny podłokietnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
kombinacja spaliniaka i elektryka to świetna sprawa. Manewry parkingowe na elektryku to cisza i błyskawiczna reakcja. Przyspieszanie, praktycznie przy każdej prędkości błyskawiczne. A spalanie po mieście to 4l. Sam silnik wyciszony jest dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje płynnie, nie szarpie. Fakt, że podczas gazu w podłogę trzyma silnik na wysokich obrotach (co generuje hałas) to rzecz, do której można się przyzwyczaić. A już na pewno nie "wyje" jak twierdzą ci co się "znają".
4,0
Układ jezdny
Troszkę za mocno wspomagany, ale komunikatywny. Zawraca "w miejscu" (10,4m średnicy). Prowadzi się przewidywalnie, neutralnie.
4,0
Karoseria
Z przodu jest w porządku, z tyłu ciemno i ciasno, małe okna, słaba widoczność w tył.
Komfort
3,0
Widoczność
z tyłu ciemno i ciasno, małe okna, słaba widoczność w tył.
5,0
Ergonomia
Guziki i przyciski na kierownicy i do klimatyzacji i radia. Reszta przez ekran dotykowy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lubi parować w wilgotne dni.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zarzutu, z tyłu ciasno.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika i nadkoli jest dobre. Natomiast na autostradzie z okolic lusterek i słupków A jest jednostajny szum. Nie przeszkadza, nie powoduje dyskomfortu, ale jest.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Typowa toyota: NIC się nie dzieje, leje się tylko płyn do spryskiwaczy i paliwo
4,0
Stosunek jakość/cena
Mechanicznie świetnie, komfort też dobry, minus za piano black i twardy podłokietnik.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota C-HR I Crossover Facelifting