Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

tom, 4 lata temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik dynamiczny kiedy chcę i oszczędny kiedy chcę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : wyłącza się kiedy nie chcę , nie włącza się kiedy chcę
3,0
Całokształt
Jak działa jest super autem. Samochód jest bardzo ładnie i solidnie wykonane. Jeździłem wersją sprzed liftingu ze słabszym silnikiem i zarówno pod względem komfortu jazdy wyciszenia i jakości wykonania jest duża poprawa. S Samochód jest wygodny w trasie i krótszej i dłuższej, dobrze się prowadzi, jest oszczędny a kiedy trzeba dynamiczny. Niestety całokształt psuje usterka napędu hybrydowego... samochód od zakupu 3 x był w serwisie. dwukrotnie wyłączył wszystkie systemy wspomagające w czasie jazdy - po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika sygnalizuje usterkę napędu hybrydowego. 1 raz silnik włączył się ale samochód nie chciał ruszyć i znalazł się na lawecie. Trudno powiedzieć czy usterka jest wynikiem tego że jest to nowy i niesprawdzony jeszcze w tym aucie silnik, czy może za mało zachwyciłem się samochodem , a on jest napędzany zachwytem ?
Wrażenia
3,0
Silnik
jak jeździ jest dynamiczny, oszczędny i cichy - a jak nie jeździ to nic nie pali , tylko póki co trzeba raty płacić ...
5,0
Skrzynia biegów
cvt .... wiedziałem co kupuję - przy silniku hybrydowym nie ma właściwie żadnego wyboru - ale porównując ze skrzynią w silniku 1,8 , w 2,0 sprawuje się dużo lepiej , samochód ładnie przyspiesza
5,0
Układ jezdny
samochód wygodny , dobrze wybiera nierówności na drodze
5,0
Karoseria
trudno ocenić po niecałych 3 miesiącach "użytkowania"
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu i na boki ok , okienka w tylnych drzwiach są symboliczne , ale to urok tego samochodu , na szczęście standardowo jest kamera cofania :)
5,0
Ergonomia
wszytko na miejscu i pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja szybko schładza wnętrze. Z ogrzewania udało mi się sprawdzić podgrzewaną kierownicę - grzeje 2/3 obwodu - bez górnej części ale to wystarcza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie i pasażerki wystarczająco dużo miejsca - na kanapie z tyłu mieści się 55 kg pies :) ( jemu małe okienka w tylnych drzwiach nie przeszkadzają). W bagażniku mieszczą się 2 - 120 litrowe torby , ale pod podłogą obok akumulatora są wygodne jest oddzielone miejsce na apteczkę, gaśnicę itp , a po bokach fajne zamykane półki
5,0
Wyciszenie
Moim zdaniem dobre, na autostradzie przy 140 trochę szumi, ale nie oszukujmy się to nie jest auto sportowe. Spodziewałem się że będzie dużo gorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
gdyby nie usterka dałbym 5,. Samochód wygląda oryginalnie, jest dobrze wykończony i dobrze wyciszony , niestety obraz psuje wyłączający się silnik .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobnych usterek brak
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wyłączający się w czasie jazdy silnik jest chyba poważną usterką, jazdy próbne odbywa normalnie. Mam nadzieję że wkrótce dostanę naprawione auto :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota C-HR I Crossover Facelifting